Gå til innhold

Hva har vi på babyn når vi skal hjem??

Anbefalte innlegg

Syns det nærmer seg med stormskritt nå altså, datoen er 17 juli om ikke før, men syns det er så vanskelig å finne ut hva jeg skal ha på tulla når vi skal hjem fra sykehuset. hva tenker dere om det a? har dere med bukse og body/el noe med lange armer og det samme med korte armer og uten bein eller? Er jo seff umulig å spå været men nå om dagen er det jo fryktelig varmt da. er helt grønn på dette altså, hadde vært fint å høre hva dere mener og hva dere skal gjøre

Fortsetter under...

JEg har med både lang og kort ermet body, en tynn genser og ei bukse samt et teppe og lue..... det burde holde ut i bilen:-)

Jeg er også helt grønn på det her,men det er jo 30 grader i sola nå...... Blir det kaldt for pappan ta med litt ekstra klær....

Jeg har også kommet frem til at jeg tar med en kortermet og en langermet body, bukse, tynn lue og et teppe :) Nuske skal sitte et stykke i bil, så pappa får sørge for å ha det passelig temperert i bilen hvis det blir kaldt ute:)

Usikker på dette jeg også! Har en body-aktig greie - sånn "kjole" uten bein med snøring nederst - som jeg hadde på meg da jeg dro fra sykehuset første gang, har lyst til å bruke denne vi også! Men tar nok med body også... Og så tynn lue og sokker... Og så helseteppe... Det er jo sommer i juli, men med tanke på fjorårets sommer, så kan det jo bli kaldt også... Men vi skal tross alt bare kjøre i 5-10 minutter, så burde ikke være noe problem...

Fikk beskjed fra sykehuset om å ikke ta med så mye klær dit, for de har jo klær der, og ting kan bli borte... Så jeg tar med bare litt, og dersom vi trenger med får pappaen hente det hjemme! :-)

Hei! har jobbet litt på fødeavd. pluss at jeg har et barn på 1 1/2år.

Kle på barnet etter hvordan været er. ha med både kort og langarmet body.

viktig med en tynn lue. Barna synes oftere det føles tryggere med noe på hode. samtidig unngår du trekk.

helseteppe til å dekke over bilstol ute i solen er også lurt.

det er like ille for barnet å fryse som å ha det for varmt.

vi foreldre har en tendens til å kle for mye på barna, og det ender med at barna blir både svett og slapp.

prøv deg fram, ingen er fødte mestre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...