Gå til innhold

Dere som bruker lekegrind, kan dere se hit litt?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er straks 7 mnd, kommer vi til å få henne til å sitte i en lekegrind eller skulle vi skaffa oss en for lenge siden? Skal dra og se på en grind i dag som er 1m X 1m (trelekegrind), blir det for trangt?? Hva har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 1 gange 1 meter..Stor nok den..

men nå er bare gutten min 3 mnd`er..

Vennina på 8 ,mnd elsker den:=)

Dersom ho abselutt ikke vil bruke den,selg den på finn eller spar til neste:=)

Skrevet

Hei.Gutten min er 8mnd nå.Han har hatt lekegrind i mange mnd nå.Klarer ikke og sitte,men ligger og ser på lekene.Nå ruller han seg rundt inne i lekegrinden.Er lekegrinden litt lengre enn babyen,så er det fint:)

Skrevet

Jeg bruker den kun hvis jeg må gjøre noe. Henge opp klær, hente posten osv. For da kan jeg ikke følge me henne. Ellers er jeg egentlig litt i mot lekegrind, syns de ikke får beveget seg og utforsket verden. Er jo enkelte som bare blir plassert der hele tiden.

Men vis henne at dette er en gøy ting og ikke en straff så godtar hun d nok.

Skrevet

Enig med Stine. Har ikke lekegrind, men forstår at det kan være greit når man skal gjøre noe og vil være sikker på at babyen er trygg. Men tror det er lett å ty til den litt for ofte. Greit frem til de begynner å krype, men etter det ville jeg begrenset tiden veldig. Hvis jeg hadde hatt lekegrind....

Skrevet

Jeg har en netting-grind på 1x1 meter, veldig fornøyd med den. Min gutt er 9.5 mnd og har brukt den siden han var 4 mnd. Bruker den når jeg går i dusjen etc., veldig praktisk slik, tungvindt å klare seg uten den synes jeg.

Skrevet

Jeg har jo ikke tenkt til å la ho sitte der hele dagen stakkars;) Men hun begynner å bli veldig bevegelig nå og ettersom jeg ikke har øyne i nakken er det greit at hun sitter trygt når jeg flyr rundt her og ordner! Tenkte kanskje den ville være fin å ha ute på verandaen og?

Skrevet

Ja vist :)

Skrevet

hvor har dere kjøpt lekegrinden deres??

her krypes det FORT for tiden (snart 8 mnd) og han rører alt:) spennende tid..:) men kan være skummelt også, jeg må flge med HELE TIDEN.. så skulle gjerne kjøpt ei grind... bare sån for å bruke i "nødsituasjoner", hehe. som å hente posten, gå ut med søpla osv

Skrevet

Min gutt er 3 mnd idag og vi har hatt ham i lekegrinden innimellom ett par-tre uker nå for å begynne tidlig å venne ham til å være der. Har babygymmen oppi der og andre morsomme ting som spiller og til å se på. Synes det er greit med lekegrind etterhvert sånn at man kan gjøre ting man må og barnet er trygt plassert oppi der... har f.eks lyst til å gå på do alene og sånn..:-) Dessuten i forhold til storesøsken som kan være litt voldsommme og våre to pusekatter som kan bli litt nærgående innimellom. Men skal jo ikke være oppi der hele tiden da...

Skrevet

Man får jo kjøpt det i baby - butikkene men jeg syns det er så dyrt!! Skal dra og se på en etterpå som jeg har funnet på FINN:) Trenger jo ikke ha en flunka ny en heller;)

Skrevet

Grind er helt genialt å ha på verandaen:)

Skrevet

Vi har lekegrind på 80x80, noe liten men da vi ikke har så veldig stor plass i stuen er den stor nok likevel... Forløpig har vi bare babygymmen med leker som henger over han oppi der- vet ikke hvordan vi gjør det når den ikke er gøy lenger. Han er 15 uker nå, og har ligget i grinden siden han var rett under 2 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...