Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som verdens teiteste. Men etter jeg la inn innlegg ang stikkingen i går, så tenkte jeg at jeg skulle være EKSTRA nøye i dag, med å følge med.

Og da hørte jeg tre stikk, som hun som svarte sa. Og det har jeg ikke gjort før.

Da er sikkert de andre 4 dagene med stikking forgjeves, for da har jeg stort sett hørt bare ett klikk :(

Har jo stilt inn dosen riktig, og alt det der, men.. Føler meg så teit.

Skal på UL nå i dag, for å se hva som egentlig har skjedd.

AAAAAAAAARRRRRRGGGG... Håper jeg ikke har ødelagt hele forsøket, da blir jeg så utrolig lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert bra! Så lenge du har stilt inn dosen riktig, så skal det mye til før det blir feil mener jeg! Disse ferdigfylte engangssprøytene er jo laget for å gjøre ting lettere og da må de jo være laget riktig også :)

Tror helt sikkert det går bra! Evt så er det vel bare et par dager ekstra på sprøyter før uttak! Lykke til :)

Skrevet

Jeg håper du har rett. Er så redd for at jeg bare har fått i meg halve dosen eller noe. Siden man skal høre tre klikk. Står ingenting om det i bruksanvisningen (ikke som jeg fant i allefall). Om et klikk tilsvarer 37,5, så har jeg fått den dosen relativt mange ganger da :( Siden jeg nesten bare har hørt et klikk...

Får se hva de sier på klinikken i dag, når jeg skal på UL. Spennende.

Håper at du har rett Turbotrollet.

Skrevet

Hei

Vet ikke hva slags sprøyte/penn du bruker men selv har jeg brukt Puregon 2 ganger.

Den skal bare skrus et klikk= 7,5ie , så lenge det vises en liten dråpe i enden så er det greit. Uansett så tror jeg ikke du kan ha gjort mye feil og har aldri hørt at man skal bruke så mye som 37,5 ie som test pr gang, det er jo helt bortkastet

Noen ganger trengte jeg ikke et klikk engang, da det umiddelbart kom en dråpe i enden når jeg satte på ny sprøytenål.

Står på bruksanvisningen at det er slik det skal gjøres.

Har du Gonal pennen kan jeg ikke tro at det er så mye annerledes der.

Skrevet

Jeg skal ha 112,5 dose hver dag. Tror nok gonal og puregon må være veldig forskjellig, ser det ut som her i allefall.

Pratet med kiinikken nå, og de sa at jeg MÅTTE høre tre klikk for å få i meg den rette dosen, noe jeg ikke har fått.. :-(

Håper det går bra allikevel, skal på ny UL førstkommende fredag....

Skrevet

Dette stemmer ikke!!! Jeg har også brukt Gonal denne gangen, samme dose som deg! Jeg har aldri hørt 3 klikk.

Og du? Om du har gjort det feil nå, måtte i tilfelle jeg ha gjort feil også. Og jeg fikk ut 20 egg:-)

Dette går bra, helt sikkert!!:-)

Skrevet

Og du? Man skal KUN teste med 37.5 IE første gangen man tar i bruk en penn. Deretter er det bare å sette dosene uten testing først.

Skrevet

Flinke flinkekjerringa:

Takk for svar. Ble litt beroliget over at du ikke hørte de tre klikkene, men fikk ut egg allikevel. Men da jeg pratet med klinikken i dag, så sa de at jeg MÅTTE høre 3 klikk for at det skulle bli bra. Var også på UL i dag, og de var ikke helt fornøyd, så nå må jeg skjerpe meg, og se til at jeg gjør det rett.

Så jeg må virkelig høre godt etter når jeg stikker i morgen.

Jeg vet ang det med 37,5 IE (at det bare er første gangen altså)

Takk for innspill... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...