Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurte bare på om det er noen vits i å ha med den vordende far på første legetime??? Eller er det like greit å vente til første UL??

Jeg er veldig usikker på alt, det er vårt første barn, og jeg har i de siste dagene begynt å nøle på om jeg ønsker dette barnet, selv om det var planlagt. Alt for mange tanker som svirrer rundt.... men det er vel normalt det også????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137899504-f%C3%B8rste-legetime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trur alle føler stor usikkerhet når testen endelig viser positiv.man har ønsket dette lenge,men når streken endelig kommer,så får man litt panikk.jeg tenker mye fram og tilbake om jeg kommer til å klare en til.dette var ikke planlagt for meg,og bf har tenkt å flytte ut siden jeg vil beholde nurket.vi har 2 barn fra før.ei på 4 og en på 2.følte usikkerhet med de to første også.er dette noe jeg er klar for?det går som regel bra.man klarer mer enn man tror.alt ordner seg.jeg råder deg til å prøve å nyte svangerskapet.når du føler usikkerheten kommer,så tenk på at det er ikke så forferdelig lenge til du begynner å kjenne små bobler når barnet sparker.og magen vokser og man ser tydelig at der er en baby der.herlig!når det gjelder å ha med bf til legen.hvorfor ikke?mannen min va med hver gang på begge de første.tror de føler at du innkluderer dem mer da.moro for dem også når de får høre hjerteslag første gangen.det er forskjellig fra lege til lege når de prøver å finne hjertelyden.derfor var han med hver gang.det er godt for deg også,for da har du noen å dele det med.LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...