Helene_81 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg gikk på vanlig ritalin her i fjor, da i 2 mnd, men slutta pga bivirkninger. Men så har jeg nå begynt på ritalin depot for 3 dager siden. Så jeg er veldig spent på om det er noen her som har bedre erfaring med dem enn med de i tabellett form???
sannhet Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Sønnen min begynte med Ritalin Retar, men vi avsluttet ganske fort. Han ble verre, fikk ukontrollerte kroppsbevegelser og problematiske sinneutbrudd. Vi gikk over til Ritalin Novartis 4 ganger daglig.Den fungerer bedre. To måneder trenger ikke å være lang nok utprøvingstid, har jeg fått hørt.
Helene_81 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg går på ikke på ritalin retar, men ritalin novartis jeg og..(bare i kapsler) Ja jeg vet at det er kort periode, men jeg ble så plaga med svingninger og jeg vil ikke plages med det sinnet mitt :-( Men det ser ut til at dette kan hjelpe meg, håper jeg.. :-) Får bare ta dag for dag. Skal øke til 40 i morgen tenkte jeg, de er på 20 mg hver seg de kapslene.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå