Gå til innhold

8 uker på veil....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to jenter fra før av. En på 2 og en på 4. Fant ut av jeg var gravid igjen og er nå 8 uker på vei. Fikk ikke time hos legen før i neste uke, og jeg er så utrolilg usikker på hva jeg skal gjøre. Min mann har snakket om at han gjerne vil ha nummer 3. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke vil ha fler, men nå som jeg er gravid er jeg veldig usikker på hva jeg vil.Rollene har plutselig blitt byttet om hjemme hos oss. Han vil ikke ha en til riktig ennå. Jeg har sagt at dersom vi fjerner dette, vil jeg ikke ha noen senere.

Har lest noen av de andre innleggene her om abort, og tenkt at jeg ikke vil ta abort. Men 3 barn...???? Det er ingen andre i vennegjengen som har 3 og jeg syntes at vi hadde det veldig fint før jeg ble gravid. Er så usikker på hva jeg skal gjøre? Føler at jeg dreper et barn dersom jeg tar abbort. Er det noen som var usikre og som har tatt abort her? Hvordan føltes det?

Fortsetter under...

• 9 måneder senere...

Jeg blir også jævla provosert over at folk kan skrive sånt her på dette forumet. Lov å bruke hue litt..

Jeg mistet ï 12. uke nå på fredag, og det var helt forferdelig. Hadde prøvd i 6,5 år og gledet oss veeeeldig.

Så om ingen i vennegjengen har 3 unger.... herregud. Prøver du å leve opp til alle vennene dine og det de ønsker?

Nei, nå ble jeg bare skikkelig irritert ja.

Skjønner at folk kan ha denne prøblemstillingen, men da bør man for pokker kanskje bruke sikker prevensjon også da. Ikke vingle frem og tilbake og bruke abort som et slikt hjelpemiddel..

Ja, nå tror jeg det er best å slutte før jeg sprekker her.,

Tror ikke du aner hvor heldig du er jeg!!!

• 3 uker senere...

Sant nok, lov å bruke hode litt, hva med ditt?

Om du mister vil ikke si at andre er i samme situasjon, om ikke alle er lik deg må de få lov å tvile, være usikker og alene?

Som sagt, lov å bruke hode faktisk.

Jeg blir provosert av slike som deg som tror du vet hva alle historiene handler om når det gjelder abort, jævlig provosert.

Jeg kan da gni det opp i tryne ditt, jeg tok abort i går...........9,5 uker på vei.

Du kan dømme meg opp og ned og hit og dit.

Forskjellen på deg og meg er at jeg bruker hode mitt med å tenke før jeg uttaler meg ang andres liv, du tenker tydelig ikke etter heller.

Du får lage den historien du vil til min abort og dømme meg og sterilisere meg i dine tanker.

Hjelpemiddel?

Ha......og jeg er ikke anonym over men tilfeldig innom da jeg faktisk trenger å lese litt etter min egen abort og det fikk jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...