trebarnsmamma84 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er robin eit fint navn???Mannen kom med det i går kveld...
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Uff nei det er ikke fint, for meg i samme gate som Johnny, Ronny og Kevin.
Cornelianelia Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Ikke så glad i det. Tenker at Robin er litt sånn rampenavn - på samme måte som Dennis, Kevin etc.
Gulp Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg syns det er nydelig hvis det uttales rett frem, ikke "Råbbin" som de vel sier på østlandet? Det syns jeg høres så jålete ut:/
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Likte det veldig godt før, nå syns jeg det er helt greit. Absolutt ikke et stygt navn. Jeg syns ikke det er et rampenavn, kjenner kun søte små gutter som heter Robin.
huldra87 Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 For meg er det også litt rampenavn. Men jeg synes ikke navnet er stygt, altså. Helt ok, så lenge det uttales rett frem, og ikke "råbbin"!
Mamma for 3<3 Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 mannen min liker oxo det navnet, men jeg protesterer. Det er jo jentenavn andre steder i verden, og nå som man reiser og forflytter seg så mye rundt på kloden syns jeg at barnet bør ha et navn som ikke sår tvil om hvilket kjønn det er.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2008 takk for mange svar...og til du som skreiv sist.....janne er eit vanleg guttenavn i finland.og jentenavn her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå