Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som kan spå meg, har to barn, hvor mange får jeg til sammen og når blir jeg gravid neste gang? Hvordan går det framover mellom meg og denne mannen? Jeg; 11.1.73, Han; 8.10.78.

Spår gjerne tilbake i kort dersom noen av dere ønsker det.

klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttt,,,...

Skrevet

Hei.Får opp at du totalt får 4 barn.Kan det stemme at han (mannen)du opp gir her ikke er faren til barn dine?

Ser ut som du blir gravid i høst...sept/okt med en gutt.Så kommer det ei jente i 2011.

Får opp at du og denne mannen får my glede av hverandre.Dere kommer til et punkt der får ei stor avgjørelse og ta.Virker som det blir et høydepunkt i livet deres.

Skrevet

vi har et barn sammen allerede men bor ikke sammen, ser du eventuelt når vi får et mer stabilt forhold, han er ikke norsk, men jobber i norge tidvis, ser du om vi flytter sammen? og om disse to neste barna er med han?

Skrevet

Jeg får opp harmoni på deg og denne mannen men også noe vanskligheter så vet ikke het situasjonen:) Jeg fikk opp 4 barn, 2gutter og 2 jenter:) jeg får opp lykke neste mnd og godt familieliv i oktober:) fikk også opp beger esset på deg i oktober så det kan være graviditet:) lykketil!!

vil du spå meg?? da hadde jeg vært glad..

graviditet og kjønn? går det bra og hvor mange barn??

f:22-05-89 han: 06-03-86

klem

Skrevet

jeg fikk opp at det lå en skuffelse ikke langt tilbake i tid i form av 8 beger, nåtid var representert av balanse og kommunikasjon (måtehold). Virker som dere/har vært inne i en analytisk periode som snart vil bære frukter for det tredje kortet er keiserinna, altså fruktbarhet og med stor sannsynlighet en snarlig graviditet. Jeg tør ikke si nøyaktig når men det er i nær framtid det er temmelig sikkert.

på spørsmål om antall barn klarer jeg ikke få opp noe klart, men jeg tror det iallefall ligger to gutter her. Begeresset kom opp i denne sammenhengen så jeg tolker det til å bety at du er gravid temmelig raskt om du ikke er det allerede. de andre kortene var keiseren og myntpasjen.

Totalt er bildet preget av to fruktbarhetskort (keiserinna og begeresset), keiseren altså stabilitet, måtehold som kommunikasjon og balanse samt snarlige nyheter og gode budskap i form av mynt pasjen.

gode utsikte. så lykke til. og takk for at du kikket på meg! Veldig mange som har fått opp 4 barn på meg, så det høres spennende ut.

Skrevet

tuusen takk:D er 6dager over nå, men mye farget utflod så tror ikke jeg er det nå selvom jeg så gjerne ønsker det:D flere som har spådd graviditet på meg nå eller veldig snart.. så tusen takk:D

Ja, dette er spennende:) lykketil til oss begge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...