maleen Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Mange her som bor nærme så det er bare å kjøre ned til København? Vi gjør nemlig det. Har derfor tenkt litt. Kan det lønns seg å kjøre ned til Malmø (siste holdeplass før brua) parkere der og ta toget over, eller ta å kjøre over å finne en parkeringsplass. Vi bruker ikke Stork men Vitanova parkeringen der er ikke akkurat enkel fant vi ut når vi var der på samtale. Noen andre her som har tenkt tanken og hva har dere gjort. Ønsker mange svar
StorkeMammaen Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Vi kjørte nedover og det gikk kjempe bra. Vi kjørte over broa da for jeg var redd jeg skulle bli båtsjuk på ferja fra Malmø, men så kjørte vi feil tilbake så da tok vi like gjerne ferja og det gikk kjempe bra. Hvor ligger vitanova da? Det må da finnes en parkeringsplass i nærheten, jeg vet om en gratis en i København
ElleL Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Togstoppet etter Malmö Central helter Malmö Syd - Svågertorp. Der har de stor parkeringsplass og toget går stadig vekk til Køben. Prismessig er det også billigere å parkere i Sverige. Lykke til uansett hvilken løsning dere velger.
maleen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Vitanova ligger midt i københavn. 5 min å gå fra tivoli ved mot gågata
StorkeMammaen Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Hvis du søker på halmtorvet i København på google maps så er det den stor plasse til høyre for der hvor pila er markert som er en gratis parkeringsplassen. Lykke til.
Deneb Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Vi har kjørt til DK hver gang. Synes det er en utrolig hyggelig tur ) Vi har pleid å kjøre helt fram til Stork, rett og slett for å ha best mulig komfort. Dessuten er det jo praktisk da når to høner skal ut å shoppe etterpå ) Vi hadde sett for oss en hel vår/sommer med hyggelige månedsturer til Køben, men gullegget kom med en gang så vi får heller se fram til en hyggelig Danmarksferie i juli )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå