Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 For meg ,så er det det verste navnet som finnes.....Emma hemma, liksom. Har aldri likt det, og alltid forbundet det med et hundenavn. Emma er jo skikkelig poppis navn,så jeg vel litt "utenom" her. Jeg fornærmer sikkert mange nå, men det er hvertfall min mening om navnet Emma.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 I mine ører høres Emma ut som en gammel dame
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Er helt enig. Det er fullstendig fantasiløst å kalle datteren sin det nå som 10% av alle jenter på død og liv skal hete det. Kan styre meg veldig for dobbeltnavn som: The Amalie Thea Sofie Thea Emilie osv også. Eller Jasmin, Natalie og Michelle. Huff.
Poteto Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 eg syns det er kjempe fint.. men kunne ikke kalt ungen min det.. minner om ei meget blond å "pen" jente som er 1 år eldre enn meg..
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Datteren min heter Emma:-) Søtt navn, på søt jente.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Navnet skjemmer ingen... Visste dere ikke det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Altfor oppbrukt! Ikke fint å gjøre det mot barnet sitt, kalle det for noe som 3 andre i klassen også kommer til å hete. Og slikt har ikke noe med om navnet er fint eller ikke å gjøre. Selve navnet er søtt, men som sagt altfor oppbrukt. Blir litt ødelagt da.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Vel, nå er ikke datteren min noen baby lengre, og da hun fikk verdens fineste prinsessenavn, var det ikke så mange barn so var velsignet med det.. Mest gamle kjerringer som helt sikkert var prinsesser en gang de også:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Hva er dette prinsessetullet?! Horfor skal jenter være prinsesser?? Med prinsessenavn og prinsessekjoler?! Har aldri skjønt den, jeg! :oP
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Det er jo ikke tull. Hun er verdens vakreste prinsesse.:-) Har aldri nevnt kjole jeg, må man ha det for å være prinsesse? Nei denne prinsessa liker å bli møkkete hun, og holde på i stallen:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #14 Skrevet 1. juni 2008 Hunden min heter Emma den.. verdens søteste hund da:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #15 Skrevet 1. juni 2008 hvorfor spørr du om meningen på et navn du ikke liker, som du ikke vurderer? så teit.. kan fortsette på regla di nora-hora gitte-fitte trond-ond osv osv osv... og liker vel disse navnene fordet om de rimer på et styggord... synes emma er fint jeg... "iiiik poppisnavn, det skal hvertfall ikke ungen min ha"..så flott for deg da! (nei ungen min heter ikke emma!)
Mamsen86 Skrevet 1. juni 2008 #16 Skrevet 1. juni 2008 Syntes Emma er nydelig, jeg Men nå assosierer jeg navnet til en nydelig person også, så det er kanskje derfor..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #17 Skrevet 1. juni 2008 at et navn er oppbrukt er det mest patetiske jeg hører.. dvs hvis fler enn et visst anntall personer får det navnet iløpet av et visst tidsrom så er det oppbrukt? da er jo fader meg alle navn untatt analia og stormhild oppbrukt! det er så utrooolig latterlig argument.. sorry ass, du kan ikke bruke navnet ditt, det er oppbrukt! kristin er like oppbrukt som emma selv om ikke det er det mest hotte navnet idag.. er så latterlig
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #18 Skrevet 1. juni 2008 Et oppbrukt navn... aaaalt for mange som heter det.
spiren_81 Skrevet 1. juni 2008 #19 Skrevet 1. juni 2008 Jeg liker det navnet jeg.. Men liker egentlig ikke doble navn.. Blæ.. alt for mye å skrive... og si. og plutselig så bruker di bare det ene navnet allikevell...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #20 Skrevet 1. juni 2008 Jeg syns det er fint, men er fryktelig lei av det nå. Har jo vært på navnetoppen i årevis, og det er vel på navnetoppen også i Sverige og Danmark? Selvfølgelig må folk få kalle ungen sin det navnet de liker best, men jeg kunne aldri brukt Emma, er altfor lei av det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #22 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er faktisk enig i at det rett og slett er oppbrukt. Det blir som Monica, Hege, Anette og Kristin ble brukt på 70-tallet. Jeg er også DRITTLEI alt det prinsessetullet! Hvorfor kan ikke mødre lære jentene sine at de er spesielle i seg selv uten at alle skal være prinsesser hele tida. "Jeg venter ei lita prinsesse!" Jeg klarer ikke annet enn å se ned på så tåpelige damer, og håper det snart blir slutt på det pisset der.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #23 Skrevet 1. juni 2008 det er et kosenavn, likt som gullet.. hvorfor så tåpelig? du må jo ikke kalle dine barn prins/prinsesse
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #24 Skrevet 1. juni 2008 og hvorfor tror du at mødre som kaller barna sine for prins/prinsesse ikke lærer barna sine at de er spesielle i seg selv.. tror du kallenavnet er en erstattning? det er jo ikke sånn...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #25 Skrevet 2. juni 2008 Synes det er et fint navn,men veldig oppbrukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå