Gå til innhold

Finner ingen vogner jeg liker :/

Anbefalte innlegg

Vi har sett på litt forsjellige vogner..Finner ingen :( Og det er 5 uker til termin....

Emmaljunga Edge Duo liker vi som bagvogn men ikke som sportsvogn.

Liker Quinny vognene men dem blir for "løse" skikkeli skranglevogner

Liker ikke håndtaket på Maxi Cosi Mura..Var litt løst...

Teutonia vognene er også fine som bagvogn men ikke som sportsvogn...

Samme med Brio vognene og Simo'ene...

Og sambo NEKTER 3 hjulinger...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137897071-finner-ingen-vogner-jeg-liker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm jeg finner altfor mange jeg liker jeg... Hva med Bugaboo? gutta pleier å like den? Eller OTH, den også er jo litt "maskulin" , tøff liksom. Trehjuling er jo bare supert det altså... Gutta er jo opptatt av dekk og kjørekomfort.. ta en prøvetrill med oth er mitt råd... da blir han nok solgt.

Annonse

Men hvorfor skal samboeren din bestemme hva slags vogn dere skal ha? det er jo du som skal være hjemme og trille så DU som bør få bestemme. Klart han kan komme med synspunkter, men DU er sjefen!!! Jeg hadde aldri latt mannen min få bestemme hva slags vogn vi skulle ha.

Til anonym 16.14

For vi er TO om babyen og han kommer til og trille han og, jeg vil att han skal være like mye med på og bestemme vogn som jeg.

Ja, har tenkt på city crossen..:) Liker den veldig godt..Jeg regner med vi ender opp med en Emmaljunga Edge Duo som bagvogn og en Quinny speedi som trille:)

Jeg hadde valgt bugaboo dersom dere begge liker den. Dere kan kjøpe vinterhjul så er den lettere å bruke om vinteren, da er ikke hjulene svingbare lenger, men som en hvilken som helst annen 4hjuling. Sittedelen er litt liten ja, men det er pga kalesjen, og den er kanskje ikke nødvendig å ha til et større barn uansett?? Isåfall selger dere vogna brukt etter et par år og kjøper en annen trille dersom dere fremdeles trenger en vogn.

Har ikke Bugaboo selv, men en annen trehjuling, men har flere venner som er veldig fornøyd med vogna :)

Annonse

Her i huset lot jeg mannen få velge vogna. Og her ble det Bugaboo Cam. Mtp våre krav var den perfekt.

Veldig viktig å gå i butikker å "prøve" vognene! Og også å sette seg ned og tenke på hvilke krav man har til ei vogn.

Noen som bor i 11. etasje og bruker buss trenger en annen vogn enn de som bor i enebolig og har stor bil, og eksemplene er mange på hvorfor vi vil ha ulike vogner!

Mit viktigste krav var lett vogn pga bekkenet, og at jeg kunne vende vogna den veien jeg ville lett og enkelt. Vil velge om jeg vil ha ungen fra meg eller mot meg på mandag eller onsdag. Og jeg kan til og med snu den mens barnet sitter i, om humøret forandrer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...