Gå til innhold

Har noen spørsmål om Ketolysekuren, noen som kan svare?


velsignet med to

Anbefalte innlegg

Kan det være "farlig" på noen måte?

Hva når man er ferdig med kuren, og skal begynne å spise "vanlig" mat igjen, vil man ikke gå opp i vekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Farlig vet jeg ikke om det er...

 

Man skal gradvis øke inntaket av karbohydrater etter at man har nådd ønsket vekt. Kroppen vil jo da stabilisere seg.

 

Tar meg selv som et eksempel. Jeg har gått ned 15 kg nå på denne dietten(har 8 igjen) og jeg kan ikke begynne og spise som før, da vil jeg jo ende opp som en elefant igjen. Dette gjelder jo uansett hva man gjør for å gå ned i vekt. Det er jo en livsstilsendring. Jeg vil ikke på lang tid kunne gå tilbake til og spise 2 skiver til frokost, masse pasta til middag og skiver igjen til kvelds.. og masse godteri innimellom. Det er jo grunnen til at jeg sliter med kiloene nå... Såh, det handler vel om en livsstilsendring :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar! :)

 

Ja, er sant det du skriver, må en livsstilsendring til for å holde vekten nede. Men jeg tenker på når man er ferdig med kuren, og skal kunne spise karbohydrater igjen. Men jeg synes å huske noe om at kroppen gradvis skal tilpasses karbohydrater etter endt kur?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I Slank med ketolysekuren vil du finne referanser til vitenskaplige undersøkelser som viser at ketolysekuren ikke er farlig for normalt friske personer. Tvert imot vil blodsukker, blodtrykk og kolesterolverdiene bedres på kuren.

Mange går dessverre opp i vekt igjen etter slankekuren, fordi de vender tilbake til det opprindelige kosthold. Det finnes en bok spesiellt til de som har slanket seg med en hvilken som helst kur. Boken gir råd om hva man skal gjøre for å stabilisere vekten "Etter slankekuren"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...