Gå til innhold

Inngang og utgangs musikk. ikke Mendelshons eller purpose...tips ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg blir ikke klok på den orgel musikken jeg altså. Var inne på orkdalsmenighetene å hørte...Noen som skal ha noen andre en de jeg nevte over?? Gi meg noen forslag... Ja jeg vet jeg har tatt opp den tråden før også;)

Skrevet

Vi giftet oss i sjømannskirken på lanzarote i desember, og der foreslo presten en melodi (ble spilt over anlegget/cd) som var helt nydelig, får enda frysninger på ryggen:-) Secret Garden og melodien "Always there", tror jeg det var den hette....jaffal noe lignende:-) Blir jo noe litt anderlerledes og spesielt for dere:-) Eller hvis du kjenner noen som synger flott, så blir det jo enda mer personlig:-)

Lykke til!

Skrevet

Vi skal ha brudemarsj fra øre og trumpet tune. Syntes de var litt lystigere og finere enn mange av de andre alternativene! Sjekk ut http://trompet.biz/index.php?pid=musikk, der er d lytteeks. Fine ikkesant?

Skrevet

Vi skal ha brudemarsj fra øre og trumpet tune. Syntes de var litt lystigere og finere enn mange av de andre alternativene! Sjekk ut http://trompet.biz/index.php?pid=musikk, der er d lytteeks. Fine ikkesant?

Skrevet

Skrevet

Vi hadde Brudemarsj fra Seljord, med solist på trompet - det var nydelig! Ut hadde vi Trumpet tune, også den på trompet/orgen. Fantastisk, kan anbefales!

Skrevet

Trumpet Voluntary er flott som inngangsmarsj - særlig med trompetsolist.

Bruremarsj fra Seljord er flott som utgangsmarsj. Nydelig melodi som de fleste har hørt før.

Bruremarsj fra Øre er også vakker. Den kan brukes både inn og ut av kirken - men jeg synes den er litt lik Bruremarsj fra Seljord, så jeg ville ikke brukt begge de to sammen.

Skrevet

bruremarsj av jan magne førde, eller spillt av brass brothers. den skal vi ha :) kjempe stilig. og ut skal vi ha den som heter noe med Øre.

Skrevet

Brudemarsj fra lødingen

Bachs ess-dur preludium

Widors toccata

Air av Bach

Det gjør seg veldig med trompet -hvis dere kan leie inn en trompetist. Men uansett hva dere velger- så må dere sjekke om organisten kan spille det- hvis h#n ikke har det på repertoaret er det ikke sikkert vedkommende har tid til å øve det inn heller, kan ikke forvente at vedkommende skal bruke mange timer på å øve inn krevende ting når man bare får betalt for noen timer...men vil tro at hvis det er mange bryllup i kirka så har nok organisten et variert repertoar.. Ville ha ringt og spurt jeg- kanskje kunne dere fått hørt igjennom det dere kunne velge mellom. Vet at de noen steder inviterer brudepar til konserter med "bryllupsmusikk" - så kan de bestemme seg etter det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...