Gå til innhold

Hjelp meg oth-elskere!

Anbefalte innlegg

En venninne vil selge meg en oth, kjøpt i januar -08 for kr. 5000 inkl regntrekk og vognposen som hører til. Hva synest dere om prisen. Den er ikke mye brukt. Og hva synest dere om lilla fargen til en jente??? Jeg bare mååå ha en oth, men den er jo så dyr. Koster rundt 7000 på Biteringen i Bergen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137896170-hjelp-meg-oth-elskere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsvognen koster da ikke 7000, ligger ikke den på ca 6000 i norge da? Vognposen koster 800 så alt i alt et ok kjøp, men ikke sånn kjempe wow heller, syns du kunne fått litt venninnerabatt... Sjekk babyjungle og se hva du kan få pakka for der. Lilla er fin til jenter, men ville ikke hatt den til gutter. Det er en litt spes farge så lurer på hvordan den er å kombinere med andre farger på feks stelleveske, pose etc? Jeg tror de vognene som er enklest å selge er brunt og sort om dagen.

Sjekk litt på finn også og se hva du kan få en annen vogn for.

Jeg hadde kjøpt ny (hvis dette bare gjelder sportsvogndel). Biteringen har den orange OTHen til 4990 på tilbud. Synes lilla passer fint til både jente og gutt, jeg ;) Tenker å kjøpe lilla bag til en evt. neste baby.

Den sorte fargen er jo veldig safe, da. Alt passer til :)

Annonse

Hadde heller kjøpt ny om du får den på tilbud til 4900 ja =)

Men sånn generelt så synes jeg ikke det var noe galt med prisen til venninnen din, det er jo inkl. posen også og vognen er jo ganske ny (regntrekket følger jo med vognen, så er ikke ekstra utstyr). Lilla er nyyydelig, passer både gutt og jente etter min mening =) Men sort er jo safe, og kan piffes opp med farger på utstyret.

Finner du ikke vognen på tilbud hadde jeg kjøpt av venninnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...