Gå til innhold

noen som har vært i hersonissos?? (kreta)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi driv å lete etter sydentur...og vurderer det stedet. det er vel skikkelig fest-sted i høysesongen, men vi skal dit på høsten..så er vel litt roligere da! men vet noen om det er fine strender der osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde det stod heroinrus jeg med det samme,på tide å legge seg ,trøtt her haha

Skrevet

Har vært der. Skikkelig party-party sted ja! Vet ikke hvordan det er på høsten. Var fine strender der ja. Har hørt at Chania (også på Kreta) er veldig fint, og litt roligere.

Skrevet

har vært der, hadde ikke reist dit på ny..

en fin strand, utenfor sentrum,.litt reisevei

ellers mye mas og støy

helt ok, men ikke mer enn det

Skrevet

Hadde ALDRI funnet på å dra dit med barn! Har ei veninne som har jobbet der et par år i vår/sommer/høstsesongen og pga alt hun har fortalt (og vist på bilder) holder jeg meg laaangt unna den øya..

Gidder ikke å legge ut om akkurat hva her, men det er ting du absolutt ikke vil at ungene dine skal se og ikke vil se selv heller.

Tror neppe jeg ville dratt dit om jeg så skulle på festetur heller, sånt blir for ekstremt for meg..

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på Kreta to ganger, en gang i Hersonissos og en gang i Platanias. Kommer aldri til å reise tilbake til Hersonissos - det er mye finere på Kretas vestkyst. Platanias og Agia Marina f.eks :) Mye finere strender bl.a :)

Skrevet

Har ikke bodd der, men i nærheten. Var innom byen en kveld. Masse fulle engelske jentunger. Generelt mye fyll og bråk kunne det virke som. Vi var der i august. Agia Marina som ikke er langt fra Chania er fint. Stille rolig og barnevennlig.

Skrevet

Var der på en 14dagers party tur etter videregående. Er et skikkelig partysted på sommeren. Hadde nok ikke dradd dit med barn iallefall, ei heller nå når jeg har blitt "voksen". Stedet passer perfekt for ungdom som er på jakt etter fyll og morro.

Har i ettertid vært i med sambo på et sted noen mil utenfor Hersonisos. Det var kjempe koslig, stille og rolig, ingen mas. Vi tok taxi inn til Hersonissos noen kvelder, men siden dette var i august så var høysesongen over. Var mye roliger atmosfere der da i forhold til da jeg var der i høysesongen.. men definitivt ikke noe for barn.

Har og vært i Platanias, kjempe koslig by.

Selv elsker jeg kreta. Kjempe øy å feriere på. Men Ville nok ikke dradd til Hersinissos med barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...