Gå til innhold

Noen som vet hva som tilsvarer Libero og/eller Pampers i Spania? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har hørt at bleier i spania er dobbel til trippel pris av norske samt at de virker "loete" og lite behagelige...så jeg har fått tips om å ta med hjemmefra når vi reiser ned i juli :)

Skrevet

ta med hjemmefra, de bleiene jeg så der nede var ikke no særlig!!!!

Skrevet

Da gjør vi det. Takk! :)

Skrevet

Vi skal til Mallorca i sommer og de vi reiser med sier at det er best å ha med bleier hjemifra da de du får kjøpt i Spania ikke duger. De legger og er visst sinnsykt parfymert. Skal være veldig dårlig kvalitet på de

Annonse

Skrevet

Det er BULLSHIT at bleiene i Spania er dyrere og verre enn i Norge. Har selv 2 småbarn som har bodd hele sitt liv i Spania. Dodot er vel det som tilsvarer Pampers i Norge (tror jeg).

Men vil du dra på bleier for hele ferien så gjør endelig det.

Kan tilføye at i Spania får du kjøpt like gode, om ikke bedre, bleier som i Norge, og for en pakke med f.eks. 70 - 90 bleier så betaler du alt fra 9 - 14 euros avhengig av merket og butikk hvor du kjøper det.

Jeg er VELDIG fornøyd med Carrefours (kjede) egne bleier - og har bestandig kjøpt dem. For en pakke med 70 bleier betaler jeg 10 euros.

For min del så synes jeg at bleiene i Norge er svindyre.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Signerer denne! men forall del dra med deg bleier i tillegg til alt det andre i bagasjen din hvis det gjør deg tryggere.. ikke glem uv telt og drakt..

Skrevet

Vi var på Lanzarote i fjor. De spanske bleiene var ikke særlig dyre, MEN Pampers og Libero var dyrt. De vi kjøpte var parfymerte, men fungerte helt greitt. Husker ikke merke. Vi hadde med noe, men ikke nok.

Skrevet

Det er jo ikke noe u-land.... jeg tror jeg hadde stolt paa at de hadde brukbare bleier der og.... de har sikkert pampers til og med...

Skrevet

Vi brukte Dodot da vi var på ferie der - synes de var veldig bra.

Skrevet

dodot var akkurat som pampers...helt grei,litt dyrere enn hjemme,men ikke så gale som jeg hadde trodd...hadde ikke orket å dradd med bleier igjen...gjor det sist,sikklig bortkastet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...