lene p Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 sitter her å tenker veldig mye.har prøvd å få barn siden juli-o7,etter jeg var gravid utenfor livmora. fikk pego i april,og spiren satt på første forsøk. ble så glade,men gleden skulle ikke vare lenge.uke 5+1 mistet jeg i en SA.( går det an å være så uheldig.....(tenker på meg selv,vet andre har opplevd det også) syntes det er så frustrerende!!!!! hjelper ikke akkurat å sitte å gråte heller. lurer på når det skal bli vår tur jeg.de fleste jeg kjenner har 2 barn eller prøver på nr 2. klarer ikke å glede meg over at noen blir gravide om dagen.(mener ikke noe vondt med det da) måtte bare få ut litt,mener ikke plage dere med det.!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Vil bare sende deg en stooor trøsteklem. Først svangerskap utenfor livmora, og når dere endelig blir gravide igjen ender det i SA:´-( Skjønner veldig godt at du er frustrert og lei deg. Jeg føler også at alle rundt meg blir gravide nå, og jeg klarer virkelig ikke glede meg over det. Bare blir enda mer lei meg når jeg ser at alle andre klarer det bortsett fra meg. Og nesten alle jeg har skrevet med på bim har jo født! Det ER vanvittig urettferdig! Men vi får tenke at en vakker dag, så blir det våres tur. Og den gleden vi kommer til å oppleve da vil nok være helt enorm!! Ååh som jeg gleder meg til den dagen:)
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg vet akkurat hvordan dere tenker, selv prøvde vi i 32 pp før pergoen hjalp oss. Nå da jeg endelig er gravid tør jeg ikke glede meg for jeg synes det er så mange som mister hele tiden. Men det ordner seg nok til slutt for dere alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå