Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal lage 2 soverom ut av det ene vi har og må rive og bygge opp 2 nye vegger, må vi søke først? Det er ikke en bærevegg (heter det det?) kun en vanlig, tynn vegg..
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Slik jeg har forstått det kommer det ann på hvilke vedtekter borettslaget har.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Oki, da får jeg ringe de:) Kjedelig hvis vi må søke og får avslag:S
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Det står i vedtektene! Men så vidt jeg kan se av våre vedtekter er det kun fasademessige endringer som må søkes om.. (f.eks om dere skal sette inn et nytt vindu der det ikke har vært noe vindu før etc... det tror jeg er ganske normalt!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Okei, vi skal ikke sette inn noe nytt vindu, men en ny dør, må kanskje søke da?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Bare hvis den går ut på en veranda eller balkong.. Men ikke om det er innvendig. Ikke her vi bor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå