2 x gull Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg vet allerede at alt er bra med babyen, så nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg får!!! Har fått antydet gutt to ganger, men litt vel tidlig til å være sikker da det var uke 11 og 12, men nå får vi se da om det stemte...Jeg har hatt guttefølelse hele tiden og har gutt fra før også. Skal vedde på at det blir gutt, jeg får meg litt av et sjokk hvis det er jente....men hvem vet?? Kl 12 i morgen, skal oppdatere her etterpå!!
Lillevenn33 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Blir spennende å se! Jeg har også guttefølelse siden du har fått det anntydet, men du vet aldri.
2 x gull Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 ARRRRGH!!! Kunne ikke se hva det ble. Babyen lå helt feil til og det var ikke sjans i det hele tatt for å spionere på tingene der nede. Skal på 3D torsdag neste uke, kanskje de ser det da. Hvordan holde ut såååå lenge??? :-)
Lillevenn33 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 En uke er lenge når du venter i spenning!! Gi beskjed når du vet!
2 x gull Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Neeeeste torsdag......leeeenge til 12. juni. Tikk takk tikk takk. Skal si fra umiddelbart!! :-)
Lillevenn33 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Gratulerer så mye! Koselig med gutt! hilsen fra en guttenmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå