Bebés'ilvousplâit Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har ei jente som straks er 7 måneder. I det siste har vi støtt på ulike ammeproblemer, som at hun ikke lenger er særlig interessert i pupp etter introduksjon av 3-4 måltider med fast føde og at hun er lite konsentrert når hun skal die. Nå er det imidlertid også blitt et problem at hun tar så stor plass når hun ligger på fanget! Halve ungen "henger" jo utfor! Noen som har noen gode tips til ammestillinger som ikke krever at jeg må legge meg ned, for det er jo ikke alltid det er like praktisk?
Expat Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Toddler tuck er grei, da har du henne i vuggestilling, men har armen mellom beina hennes, så albuen din er rundt bleia. Du kan også ha henne sittende på låret ditt, enten på samme eller motsatt bein. Ellers er ammesmykke (et hvilket som helst solid "spennende" smykke du har om halsen) bra for distraherte babyer.
Little Dreamer Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 nå er det albuen rundt bleia og hånda under ryggen som funker her.hun tvinner i håret mitt får hun ikke det blir det bare tull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå