Gå til innhold

Brio Happy vs. Emmaljunga City Cross m/Citybag

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å kjøpe enten Brio Happy eller Emmaljunga City Cross m/Citybag. Noen som har noen formeninger om hvilken vogn vi bør velge...?

Har prøvetrillet de såvidt i butikken, og førsteinntrykket var egentlig at Brio Happyen var best å trille. Emmaljungaen har kanskje mye mer fjæring? Den virket liksom så "løs" i forhold. Noen som vet om det finnes sånn trekk til Brio Happy sportsvogna også? Slik fottrekk, eller hva det nå heter?

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvilket understell du prøvetrillet på happy vognen da, light teleskop og det standard teleskop understellet har mye mer fjæring og er lettere enn compact understellet. Fortekk følger med happy vognen, på city cross må man kjøpe dette utenom.

Ganske like vogner, kanskje ikke i utseende, men i egenskaper og størrelse. Eneste er vel at man på city crossen kan stille fjæringen. Syns du skal velge utifra hvilken du syns ser finest ut jeg :-)

jeg ville ha valg emmaljunga ....men sett litt på cerox 360. Det er en super vogn. Vendbare hjul forann. Kommer litt ann på hvor du bor, men hvis du bor eller er mye i byen er "the Vogn!" Tror brio vognene ikke kom så godt ut i tester.

Jeg ville valgt happy, den er jo så fin og med det nye lettvektsunderstellet er den jo utrolig lett. Det var med compact understellet vognen tapte en test, dette pga. at bremsene er litt dårlige på akkuratt dette understellet. Lettvektsunderstellet har andre bremser. Uansett bryr jeg meg ikke så mye om slike tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...