kattyskytten Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 og i denne måneden skal jeg føde (håper jeg)!! Bare 17 dager igjen:)
Hobde Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ja, endelig!!!!!!! Vi har termin på samme dag, så jeg har også "bare" 17 dager igjen.... med storebroren til den lille i magen min begynte fødselen 17 dager før termin, men det ser ikke ut som lillebror har det like travelt. Lykke til!!!
kattyskytten Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Takk d samme! Jeg er førstegangs så risikerer jo å gå over tiden... hvor i landet skal du føde?
bella&skatt Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg og! Samme termin alle tre gitt, hvor skal dere føde? Jeg har plass på ullevål, og håper det skjer noe her snart!!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Det er så deilig!! Og det er så godt å vite at jeg max går 4 uker til....
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hipp hurra ) Har akkurat en uke igjen til termin, og (i verste fall da..) tre uker igjen hvis man skulle være maks uhedig med å gå på overtid *grøss*...hehe.. Håper ting har skjedd i løpet av neste uke jeg!! *krysssssssse fingre*
kattyskytten Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2008 Jeg skal føde i Stavanger:) gleder meg sånn til til å se prinsessa mi!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Endelig sier også jeg. Det skal bli godt å få hilse på lillegulle i magen:) har også termin om 17 dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå