@nneliten Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Er IKKE fornøyd med Ambre Solaire selvbruningsspray, og lurer på hvor lenge jeg må vente på å få min normale farge tilbake... ??? Hilsen fargeklatten
mammatil2flotte Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Om du bruker bodyscrub forsvinner mye av fargen. :-) Lykke til!!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hvis du legger deg i bløt lenge i badekaret og så skrubber med skrubbkrem så er det mulig å bli kvitt fargen i løpet av et par dager, helst et par bad om gangen :-) KLorvann og saltvann tar også fargen....
@nneliten Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 He he... Har gjort begge deler allerede - badet i klorbad (utendørs boblebad) og brukt bodyscrub i dusjen... Må jo le litt av hele fadesen, da :-) Lenge leve forfengeligheten ;-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Du sier noe der..sitter her og ser ut som jeg har spist et tonn gulerot eller noe selv :-)))) Må bare flire av det.lærer aldri ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå