Gå til innhold

er det bare meg?:P

Anbefalte innlegg

jeg er rundt 6 uker gravid og dette var ikke planlagt, ikke at vi skulle bli gravide så fort vertfall, men nå er det sånn og jeg føler at det bare kjekt og gleder meg mer og mer.

men oppi alt dette så merker jeg at jeg i forholdt til de 2 andre svangerskapene, er helt utslitt! jeg kan sovne rett som dt er, og noe intimt med min kjære blir skjeldent.stakkarsmann. har noen andre slik at de er forferdeli trøtte og at sex ikke er noe fristende plutselig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137892454-er-det-bare-megp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har desverre blitt lite sex sålangt i svangerskapet... Grunnen er at jeg er mye trøtt, men lysten på sex er der fremdeles. Samboeren min har derimot "mistet" lysten litt, ikke fordi han ikke har lyst - men fordi han er syns det er litt rart å tenke på at det er en liten spire i magen min, og er livredd for at han skal ødelegge... Jeg har fortalt han gang på gang, at den lille spiren ligger trygt og godt inne i livmoren min og det er ikke mulig at han kan ødelegge noe som helst. Vi hadde sex idag tidlig, og jeg må si at jeg syns sex nå er mye mer følsomt og deiligere enn ført.. Jeg må ha blitt ekstremt følsom etter at jeg ble gravid..

Noen som har det lignende??

ja må sei dt at når vi først har sex:P så er det utrolig godt, bedre enn før. tror også dt har noe me at man blir mer følsom.:) men tenket at dette bare er en liden periode jeg har dt sånn og at jeg snart kommer på bedre tanker ang. dn sexen alså:Phehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...