stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Regner med at de aller fleste av damene her inne hoppet strikk i sin barndom, og nå trenger jeg litt hjelp her. Vi var i bryllup i Italia for noen uker siden, og da hoppet datteren vår strikk med ei lokal jente. Nå har vi kjøpt hoppestrikk her hjemme, for jenta vår vil så gjerne hoppe sånn som hun gjorde der nede:) Problemet er at mammaen hennes (jeg altså..) ikke husker helt hvordan det gjøres. hehe... Tror jeg husker en, men er ikke sikker på om det er riktig: 2 som står (vi bruker stoler da såklart.. hehe) - 3 hopp på den ene strikken - 3 hopp på den andre strikken - 3 hopp på utsiden av strikken - 3 hopp med benet under den nærmeste strikken og over den andre strikken. Slik at strikken liksom krysses. - 3 hopp med benet fortsatt inni den kryssede strikken, men med det andre benet flyttet fra den ene til den andre utsiden. så er jeg litt usikker... husker liksom forskjellige slutter 1- hoppe opp og lande i midten. 3 hopp der før man hopper ut og er ferdig. 2- hoppe opp og lande oppå strikkene (tråkke på de altså). Så hoppe i midten og ut? 3- Bare løfte benet opp slik at strikken går tilbake på plass, hoppe 3 hopp på utsiden av strikken, 1 hopp i midten og så ut. Kom igjen da jenter, og skriv på deres hoppestrikk-triks;) Sløyfa husker jeg, men den får vi ikke plass til akkurat nå. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå