Gå til innhold

Skal flytte, hvordan gjøre det med lege osv. + ett litt flaut spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til en annen landsdel nå ganske snart.

Har vært til en time hos legen da jeg var 7-8 uker på vei.

Søndag er jeg 13+0. Hun sendte jo såklart sånn søknad til UL.

Men nå skal jeg jo flytte, å kan dermed ikke ha ordinær UL på det sykehuset det er søkt til.

Hvordan gjør jeg dette nå?

Er det bare å ringe legen? Eller sykehuset? Eller ta kontakt med legen på den plassen jeg flytter til?

Sååå til den delen som er litt flau da,men umulig å komme unna.

Da jeg var på første timen var jeg fylte vi ut helsekortet, og jeg skrev da inn farens navn osv.

Men så etterpå det, begynnte jeg å tenke meg om, telle dager og ringe rundt førr å høre om mine 2 kandidater husket nøyaktige datoer vi hadde sex, så er det ikke sikkert lenger.

Jeg har ustabil syklus, så vet ikke nøyaktig hvor langt på vei jeg er.

Jeg hadde sex med disse 2 mennene med ca 3 ukers mellomrom.

Det er jo litt utenom poenget da, for det jeg lurer på er:

Jeg kan jo ikke ha det navnet på helsekortet nå når jeg ikke vet sikkert.

Kan jeg bare si jeg har mistet det ved neste legetime, også fyller vi ut ett nytt der jeg skriver "ukjent"? Jeg vil helst slippe å fortelle alt om at jeg først var sikker, å nå ikke er det... Eller blir disse opplysningene også lagret på data slik at enhver lege ser det uansett?

Takk for alle svar :)

Skrevet

Den infoen blir lagret på data og blir stående på papirene på sykehuset når du har født. da må pappaen skrive under på at han er faren..... Det beste er vell å si ifra til legen før du flytter da slipper du å se han igjen, istedenfor at du må forklare det til den nye legen som du skal komme til flere ganger for kontroll....

Skrevet

Hadde dratt på tidlig ul jeg, for legen kan nok se hvem som er faren når det er 3 uker i mellom. hvem håper du er faren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...