amidala, en til? <3 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg satt inn 2 fryseegg mandag 19.mai. Altså 13 dager siden nå.. Har vært litt ivrig å teste fra dag 8/9.. Kjøpte cb tester i sverige, og der er de billige.... ;-) Så jeg kjøpte 3 2pk.... Har testet bare negativt, ikke noen skygge en gang... Men nå i kveld skjønner jeg virkelig at jeg er full av hormoner, og da jeg skal til å ta de siste to progestanene for i kveld, oppdager jeg at jeg bare har 1 tabl igjen.... OG blodpr skal egentlig tas mandag... ( eg i dag, dag 12)) men siden det er helg, må jeg vente til mandag... KRISE null tabl igjen, og progestan fås bare på RIKSEN... altså 15 mil fra meg.... hva gjør jeg.. Bare satser på at testene er riktige, og at forsøket er neg....og blåser i resten av medisiner?? Eller er apoteket på riksen åpent i morgen; søndag, så jeg får ta en tabl i dag, og så vente til i morgen ettermiddag m å ta fler````???? Blir GAL.. Er det mulig å rote så veldig, og glemme å kjøpe mer medisiner?????
Prøvigjen Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Heisann. Dette går sikkert bra. Hadde nok vært værre om du glømte eggløsningssprøyta eller noe sånt..Slapp av!! Dessuten, hvis du ikke har begynt å blø enda er det jo et stort håp om at du er gravid, eller? Jeg begynte å blø på dag 6 og på dag 11 på mine to mislykka forsøk. Lykke til!!=)
Molla-67 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Tror ikke det er noen krise når du er kommet så langt i prosessen... jeg har ved flere anledninger glemt å medisiner tidlig og midt i prosessen ved alle mine 3 forsøk uten at det hadde noe å si.... så kroppen din er nok full av medisiner og det går nok bra om du ikke får en av de siste dosene.... men ring så snart som mulig. LYKKE TIL !!!
Tellefanten Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ikke for å gjøre deg mer nervøs, men ved fryseforsøk er det viktig at man fortsetter med progeteron tilskudd ved positiv test. Skal fortsette med dette til uke 10. Får alltid meg en pakke ekstra i tilfell positiv test. Hvis jeg var deg ville jeg ringt riksen med en gang. De har jo ikke gitt deg nok til 14 dager en gang. Du må selvsagt ikke anta at forsøket ender negativt selv om testene er negative. Det er håp ennå. Har selv aldri fått mns før jeg sluttet med progestan når jeg har hatt frys. Masse lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå