Silje & prinsen<3 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Er dette normalt..? Hadde eggutaket Onsdag, insetting fredag.. Ser ut som eg er et par mnd på vei, og gubben sier det ser ut som eg har god matlyst.. Hehe.. Føler det har avtatt litt i dag, men det er forsatt ltt ubehagelig.... Noen tips om hva som kan hjelpe..?
74skytte Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Har lest her at det er flere som har hatt det sånn. Jeg var litt sånn jeg også, men ikke så ille. Jeg beskrev det som om at jeg hadde en oppblåst ballong i magen som bevegde seg når jeg gjorde det. Merkelig, men jeg fant ikke noen annen beskrivelse. Å drikke masse vann tror jeg skal være bra. Også tror jeg det er lurt å holde seg i bevegelse så lenge du orker det da. Håper det snart går over, og at det er verdt det. :-)
Håpefull! Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde også eggutak på onsdag og innsetting på fredag....og føler meg akkurat som deg!! Føler meg som en gassballong på to bein.. For meg hjelper det å være i lett aktivitet, gå turer...men dette er sikkert individuelt:) Lykke til:)
AniBer Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Masse vann og aktivitet du orker!! Hvis du liker Biola er det også et bra alternativ.. Jeg kjøpte også noe på apoteket som heter Siloxan, det skal hjelpe.. Jeg vet ikke hva det var som hjalp meg i.o.m. at jeg gjorde alt ovenfor.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå