Gå til innhold

Når får man mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare gjort en tanke, om den er så rett er enn annen sak. Men tror det også har litt med om man er syltynn, eller litt kraftig av seg. Selv er jeg litt kraftig av meg, og har merket tydelig at de fleste (få jeg har)buksene begynner å bli trange. Og jeg skal være snart 9 uke på vei. Og bukser som har sittet løst på meg før, sitter som perfekt :D Litt uten om tema dette med buksene mine, hihi :D

Hvis du går inn på profilen min ser du min mage i uke 12. Her var den nok enda litt oppblåst bare, men i løpet a uka etter var den blitt hardere og kanskje litt større. Men dette er veldig individuelt da... jeg er også førstegangs så det er vel ikke ås vanlig at den syns, men jeg er også lav og ganske tynn i utgangspkt..

Annonse

allerede nå kan det hende du merker at magen er større, men det er ikke fordi bebis tar plass. hormonene gjør at musklene bl.a. i magen blir slappere og derfor buler magen liksom litt ut og det kan være vanskelig å trekke den skikkelig inn. noen blir også litt oppblåste..

Jeg har fått mage allerede (9 uker på vei). Spurte ei på jobb i dag om hun kunne se at jeg var gravid, og det kunne hun visst absolutt. Tenkte jeg skulle holde det hemmelig for familien til uke 12, men må vel kanskje fortelle det på søndag når vi har familieselskap. Litt kjedelig hvis alle har sett det før vi forteller det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...