Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor syns dere at de har fine babyklær? Vi har nesten ikke kjøpt noe enda og blir glad for tips om hvor vi kan finne fine og praktiske babyklær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket name it og name it newborn har mye fine klær. De er også gode i kvalitet, de older på farge, fasong osv. Det kommer jo litt ann på hvordan klær du liker at den lille går i. Jeg liker å pynte min lill gutt, på samme tid som han har det behagelig. Alle klærne er ikke like praktiske. På en nyfødt er et tips fra meg å kjøpe klær som er lette å ta opp for å skifte bleie, body og bukse med åping under hvis du skjønner. Det er ikke så enkelt å skifte på de små. Nåe de blir større og går selv er det enkelt med noe du kan dra ned og bruke up and go bleier. Større barn er ofte i farta mens du skifter;)

Skrevet

Jeg synes name it har myye fint! Det fåes her på exit butikkene. Ellers så synes jeg at de har noe fint så si alle plasser jeg:-) HM, Lindex, Kapahl, Cubus og Claire :-) Alt er jo fint når det er så smått;D Lykke til!

Skrevet

skjekk ut www.flinkmamma.no

der er dt fine og BILLIGE klær

Skrevet

sorry sorry, mener www.flinkmamma.com

Skrevet

Exit har veldig mye fint ja :) Og ikke så ille pris! HM har noe for enhver smak egentlig...

Et tips er å få tak i bodyer som åpnes på siden og under til nyfødte.. Da slipper du å dra så mye over hodet på dem :)

Og bodyer kan det gå ganske mye av..husker en morgen med forrige babyen min.. tror jeg hadde på ham 5 bodyer han gulpet på, 6 bodyen klarte jeg å unngå å få gulp på :)

Skrevet

Jeg syntes også de har mye fint av baby klær rundt omkring.

Eneste jeg oppdaget da jeg i går begynte å vaske babyklærne vi har kjøpt,var at ingen av name it sine klær kunne vaskes på mer enn 40 grader,mens alt fra H&M kunne vaskes på 60 grader..og det er jo en fordel..

Skrevet

...JA! - for å si det mildt...

Skrevet

Mye undermerking ute og går da. Alt som er 100% bomull kan vaskes på 60 grader. Litt krymp vil det jo være på det meste uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...