Åse x 2 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Vil bare dele min lille historie med dere: Vi har forsøkt å bli gravid med nummer 2 i to år. Slitsomt. Stressende. Spesielt alle spørsmålene om når skal hun få en søster eller bror.... Opp i det hele hadde vi en SA for akkurat et år siden, i uke 10. Som en "siste utvei" før vi søkte om hjelp, bestemte jeg meg for vell 1,5 mnd siden å forsøke kombinert fotsoneterapi/akupunktur hos en terapaut som blir brukt ved innsetting av egg i prøverørsprosjekter. Gikk med helt åpent sinn, uten å "virkelig" tro det skulle hjelpe. Etter første behandling fortalte hun meg at jeg hadde to super-stressa områder i kroppen (og det kjente jeg også når hun knadde på føttene mine), og det var livmorsområdet og korsryggen. Etter behandling hver uke kjenner jeg meg mye lettere i kroppen, mye mer "balansert" liksom. Og hva skjer? Jo i går oppdager jeg at jeg er gravid! Er ikke det fantastisk?!? Så det finnes altså håp for oss slitere også.... : )
Dodlimammatil2 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Så spennende å høre jeg er litt i tenkeboksen når det gjelder litt alternativ medisin selv, tror det finnes noe slike tilbud her også masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå