Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oliver Johan ?? Liker begge navnene så godt, men passer de sammen? Gode forslag til jente navn i samme sjanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de passet helt greit sammen, selv om Johan er gammeldags og traust, og Oliver litt mer moderne og "lett". Fin kombinasjon:)

Hvis man studerer og analyserer alle mulige navnekombinasjoner, blir jo alt galt til slutt. Disse var helt fine sammen.

Skrevet

Oliver Johan er supert! Nydelig navn. Vakkert både på papiret og ved uttale. Håper dere går for det!

Skrevet

Oliver Johan er en grei kombinasjon. gjerne litt tung hvis begge navna skal brukes daglig, men det funker.

Skrevet

Oliver Johan var nydelig! Navnene er i helt forskjellige "gater", men de klinger bra sammen :-)

Skrevet

Synes navnene er fine, men kombinasjonen litt for tung. Spesielt siden Oliver har 3 stavelser. Jeg heier på bare Oliver!

Skrevet

Syns det ble litt tungt. Men fine navn da

Skrevet

Mange stavelser ja. Johan står seg best alene.

Skrevet

Johan Oliver er mye finere, synes jeg. Foretrekker også Johan fremfor Oliver, som jeg synes er litt for mye brukt nå - kjenner selv tre stk.

Skrevet

KJEMPE FINT NAVN=)=) liker dobbel navn:)

har selv en gutt som heter Johan-Klemet og en som heter David-Elias..

Matilde

Martine

Rose

Amanda

Celine

Tomine

Mia

Skrevet

Synes det klang dårlig, men fine navn hver for seg.

Til jente kanskje Olivia? Det er bare helt utrolig vakkert! Eller Johanna? Fantastisk flott, det og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...