Gå til innhold

Hvilken akutt unnskyldning kan jeg bruke for å slippe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

å møte opp på prøveeksamen?!

Skrevet

Si du må vaske håret ;)

Skrevet

akutt magevondt ;-)

Skrevet

Heheh;) Har dere ikke noen mer seriøse forslag da?

Skrevet

Er et ikke lurt å møte på prøveeksamen da? *blond*

Skrevet

Hvorfor vil du slippe det da?

Skrevet

Nei, dessverre. Du må nok gjennomføre. Det kjennes bedre etterpå!

Skrevet

er vel lurt å møte opp, men er redd standpunktkarakteren min går ned om jeg gjør det. Synes forslaget om diare var bra, men ettersom jeg har en kjekk lærer vil jeg ikke han skal tro at jeg sitter på do;)

Skrevet

Teller prøveeksamen på standpunktkarakteren? det gjorde den ikke når jeg gikk på vgs

Skrevet

Du går ikke ned, sirru ;-) - og så er du mye bedre rusta for den virkelige eksamenen etterpå.

Skrevet

hehe,hodeverk da

Gjest irismor
Skrevet

Hvis du ikke gidder å møte opp på prøveeksamen, hva gjør du på skolen da. Er det i det hele tatt nødvendig å ta en utdannelse hvis det å finne på unskyldninger for å slippe å gjøre noe er vesentlig.

Skrevet

Jeg har vært med på alt i hele år, har ikke noe fravær. Det er bare det at jeg ikke er god på muntlig aktivitet, så jeg er stygt redd det at om jeg møter opp på engelsk muntlig vil standpunktkarakteren falle ned.

Gjest irismor
Skrevet

Neida, møt opp og gjør en innsats. Det er like viktig det. c",)

Lykke til.

Skrevet

Takk:) Er nok det jeg kommer til å gjøre ja. Har skrevet opp hva jeg skal si, så nå må jeg "bare" prøve å pugge det inn. Problemet er det at det går så bra når jeg prøver her hjemme, men straks jeg skal fremføre noe så husker jeg ikke hva jeg skal si. Det er kjedelig!

Skrevet

Fikk beskjed om det jeg da. Jeg ble valgt ut til å ha det ettersom læreren var i tvil om karakteren min.

Skrevet

Hvis læreren er i tvil, bør du hvertfall møte! Du finner alltids en unnskyldning for ikke å stille, men det er nok du som taper på det. Han kan godt sette deg ned om du ikke møter.

Skrevet

Ble så jeg møtte opp å gjennomførte i dag!:)

Skrevet

Bra! Hvordan gikk det??

Skrevet

Fikk en svak 5'er, så det gikk helt greit!

Skrevet

ja, hvordan gikk det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...