Anne-B. Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Skal på konsert i kveld, og det ble noen misforståelser med de som jeg ska fra sammen med.. T-bane, og hvilket nummer?
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Du skal til helsfyr, da tar du alle utenom nr. 5 (tror jeg) Ha det kult på konsert (har veldig lyst til å dra også )
Anne-B. Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Ja, så det nå, måtte bare spørre for å være sikker.. Tusen takk!
Gulosten™ Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Stemmer det, alle linjer utenom nr 5 går til Helsfyr. Så går du opp på veien og går over brua over motorveien, følger den veien rett frem gjennom lyskrysset også står det skilt til Valle Hovin/Valhall opp til høyre:) Hvor tar dere banen fra? Kanskje jeg må komme å kjøre dere? hehehe Kult med Kiss da, have fun!
Gulosten™ Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Åj, nå ringte gubben og han har sittet på Stortinget og ventet på banen en stund, og det er visst strømstans og full stans i all trafikk mellom Majorstua og Ensjø... Jeg hadde funnet meg en buss hadde jeg vært dere...! Hvor reiser dere fra?
Anne-B. Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg tar vel fra sentrum et sted. Hehe.. Bare få til å gå ned på rett side, så Tackar, gleder meg. Samboeren kunne ikke bli med :/
Gulosten™ Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Sjekk på www.trafikanten.no, og se om det er noen busser som går opp der (eller hvilke...).
Anne-B. Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2008 oi.. jeg bor på Clarion, og busser har jeg ikke oversikt over Hvilken kan jeg ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå