Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen vår er straks 1 år. i natt brukte vi ikke pose. sovnet helt fint, men våknet kl.5 og ville ikke sove videre. bare reiste seg opp i sengen-tror det var pga vi ikke hadde på posen...

Skrevet

Har hatt en slik pose men den var kun brukt på de kaldeste dagene på vintern, fordi ho er fæl til å sparke av dyna.

Gjest mariex
Skrevet

Datteren vår er snart 2 og bruker posen fremdeles, noe som fungerer veldig bra.

Skrevet

Har aldri brukt det til noen av ungene. De reiser seg, turner, legger seg oppå dyna og ligger slik de synes er mest behagelig og da ser jeg ikke poenget i å bruke slik pose....

Skrevet

Jenta vår følte seg tryggest i en slik pose, brukte til og med seler til henne før hun fylte 1 år. Da sov hun best og lengst! Men nå er det såpass varmt ute og inne, så har droppet posen noen netter, våkner til en eller to ganger, men det går bedre og bedre!

Skrevet

Det samme som anonym over! Min bruker hele sengen hele natten. Ligger litt sånn og slik, over og under dyna. Han ville blitt gal hvis han skulle bli bundet fast...

Det gjør da ingenting om de rører på seg? Og barn venner seg fort.

Skrevet

Vår er 14 mnd og vi har tenkt å fortsette med pose (uten stropper) en god stund til pga at hun sover bedre i den. Det er ikke lov å binde fast babyene lenger så poser med stropper får man ikke lenger kjøpe i Norge.

Skrevet

takk for svar. får forresten kjøpt pose med seler-er kjøpt i norge- er det på vår, men bruker de ikke. i natt lå han bare med pose og uten dyne, fungerer utmerket:)

Skrevet

De selger de med stopper i de fleste barnebutikker fremdeles.

Jeg stropper fast tulla mi hver natt. Hun får rett og slett ikke til å sove ellers. Og om jeg så klarer å få henne til å sove, så våkner hun av at hun har snudd seg på magen og er ilsint.

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å bruke poser med stropper, for noe tull! Hvor i all verden har du hørt det?

Vi kjøpte vår på Babyshop, og den er det stropper på som vi fremdeles bruker (hun er 15 mnd). Greia er at - for vesla mi ihvertfall - så liker hun fremdeles posen selv, vi har prøvd uten men hun finner ikke roen. Vi har også prøvd uten stroppene, men samme resultat. Det handler så absolutt ikke om at vi ikke vil at hun skal snurre rundt, det handler om hva hun vil selv. Jeg skulle helst ha slutta med posen og har prøvd flere ganger, men hun er tydeligvis ikke klar for den store senga uten pose, og da bruker vi den litt til.

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Aldri brukt.. ser liksom ikke vitsen...

Skrevet

Jenta mi er 22 mnd og bruker fortsatt pose, men det er sånn uten stropper. Hun har sovet i pose siden hun gikk over fra å sove i kurv til sprinkelseng (da var hun vel 2-3 mnd). Hun elsker å krølle seg sammen i posen sin :)

Skrevet

her bynte vi med pose da mathilde va 3 mnd, da bynte ho å snu seg på magen, å pose med seler ble kjøpt.. etter ho ble ett år har vi flere ganga prøvd å legge ho uten posen, men da får ho ikkje sove. No e ho 22 mnd å insistere sjøl på posen.. legg seg sjøl nedi posen om kverldan.. :) slutte ikkje med den før ho sjøl vil slutte..

Skrevet

Jeg bruker pose på gutten min (13 mnd). Han har hatt den siden han var 4 mnd og er vant til den. Så det er ikkenoe problem å la være å legge han i den.

Problemet jeg ser når han våkner, er at han kan finne på å stage-dyve ut av senga!! (laaangt ned for en stakkars ettåring, hehe). Så derfor er jeg nødt å bruke den på han. Han er våken lenger enn jeg rekker å gå inn til han.

Spørsmålet mitt er jo, når skal man gå bort fra sprinkelsenga? Da er det nok lettere for han å komme inn til oss om morgenen og ingen knall og fall ut av en høy sprinkelseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...