Gå til innhold

Hei jenter med augustmager, FERIE?

Anbefalte innlegg

Hva skal dere i sommer da?

Jeg jobber i skoleverket og tar ferie 19. juni og ferien min går frem til jeg skal ut i permisjon, så det blir en laaaang ferie på meg...

Min man har ikke ferie for i august, men vi har tenkt å ta noen småturer i helgene. Men min man vil at vi skal dra til Hundrefossen når det er 1 mnd til termin, jeg sa at jeg trodde jeg ikke orket det med tanke på å gå en hel helg i parken, samt masrier dukker som regel opp rundt denne tiden (det gjorde det sist) Huff litt trist for familien min, dårlig smvittghet.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137888832-hei-jenter-med-augustmager-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt! Blir ikke ferie her da jeg har komplikasjoner som morkakeløsning og kvalme... Vi vurderte Hunderfpssen tidligere i vår men jeg kom til at det ble for tungt sånn rett oppunder termin. Vi tok med barna på danskebåt tur ti københavn og tivoli vi. Stile og rolig tur, kjempekos på tivoli uten stress og virkelig en tur på barnas premisser:-) Tror de lever på dette sommeren igjennom. De skal heller få noen ekstra leker og is i ferien som mplaster på såret! Forresten veldig billig med bare personpakke til København:-)

Jeg tar ferie 14.juli å skal da ha ferie til permisjonen starter 1.august. Hærlig!!

Men blir nok ikke noe ferie her heller. Dattra er bare nesten 2,5år så hun har ikke det store utbytte av noen parker og slikt enda likevel, å jeg har bekkenløsning å klarer ikke gå lange stykke allerede. Så blir nok bare besøk til litt slekt og venner på oss. Men det er ikke bare bare det da. Dattra elsker å besøke dem så :)

Vi var på langtur til USA i mars, og tar bare en liten tur til danmark (skagen) nå i juni, og en ennå mindre tur til oslo i slutten av Juli på Iron Maiden konsert :)

Hadde nok ikke orka noe veldig strabasiøs ferie nå i sommer nei. Deilig å bare sitte i skyggen med beina høyt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...