Gå til innhold

sykhuset i vestfold?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åjadda...Tror de har full kontroll der :) Virker som de er flinke. Har hatt masse konsultasjoner der med ei kjempe flink jm, så jeg har fått masse nyttig info jeg ikke visste fra før, og tror dette går kjempe bra! På Re ja...På landet :) Koselig der. Jobber nesten ved Re. Jobber på Gilde der oppe på Ås/Sem. Har du bodd der lenge da?

på Gilde ja, ei som jeg var på svangerskapskurs med jobber også der. tror hun har termin om 1 uke eller no =) Vi har bodd her 1 måned nå, så ikke bodd her lenge nei. He he. Eneste som er litt dumt er at jeg jobber i asker, nesten bærum, så litt langt å kjøre. må prøve å finne meg en jobb her nede seinere =) du trives der du bor eller?

Ja...Vet hvem du mener. Om det ikke er fler da, men det tror jeg ikke. Hun jobber med samboeren min. I ekspedisjonen. Søt og snill dame!

Jobber du i Bærum? Det er jo et godt stykke da! Kanskje søke jobb på Gilde du og :) hehehe...Godt betalt men lite å gjøre på. Hva jobber du med da? Ja, jeg stortrives her. Bor ikke inne i tønsberg, men litt utenfor.Husvik heter det her. Like ved vannet så jeg trives kjempe godt her! Du trives på Re du da? Er jo ikke så langt til Larvik heller da, om du lengter hjem mener jeg? Har du familie og sånn i Larvik da? Jobber samboer i Tønsberg da eller? Siden dere valgte å flytte til Re liksom?

jobber på grensa mellom asker og bærum. Andre ord på babyshop faktisk =) får komme meg på Gilde jeg også =) he he. deilig å bo ved vannet da, kan man kjøle seg ned litt også. trives veldig her jeg, stille og rolig. Familien er i Larvik og Andebu, så ikke lange veien. Han jobber her i Re, fikk jobb når vi flyttet hit han =) Så både du og samoeren jobber på gilde. Traff hverandre der da kanskje? Første barn nå eller?

Jadda..Gilde er et hjem for oss et hjem for deg. Hehehe. Babyshop ja. Passer jo glimrende! Hehehe....Første barnet deres eller? Vet dere kjønn da? Ja, vi traff hverandre på Gilde. Han var faktisk sjefen min...hehehe. Man må ligge seg til topps når enn ikke er født med IQ`en.Hihihi...Neida... Og ja. Første barnet her :) Send meg en PM om du vil kakle litt mer da, for jeg må hoppe i køys snart. Håper vi snakkes da :)

Annonse

Hei, sovnet i går jeg =). ja, skal si at jeg har en glimrende jobb sånn sett ja =) Vårt første barn ja, blir ei lita tulle =) vet dere kjønn da? Hehehe ligge seg til topps ja, hehe, den var bra =) Skal sende deg en PM jeg, bare se hvordan jeg gjør det, er helt ny her, ikke så lett, hehehehehe.

blir nok det. har du bestemt deg om du skal føde på fødestue eller fødeavdeling? jeg har ikke helt bestemt meg enda, men regner med at jeg bestemmer meg etter at jeg har vært der og sett.. har lyst til å prøve å føde i badekar, men fikk beskjed om at det ikke var alle jordmødrene på fødeavdeling som gjorde dette..

ja de har jo litt å si fedrene oxo. det kan nok hende at det blir fødeavdelingen på meg også, det er jo helt nytt der så man kan jo bli litt sjarmert av det. jeg og samboeren har også snakket om at vi vil at han skal bo på sykhuset i sånn familierom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...