Gå til innhold

hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

hos meg er det veldig forskjellig. jeg er mye kvalm,men er bedre enn jeg var for et par uker siden, for da kastet jeg stadig opp, bekkenetmitt begynner å bli ømt,så det blir nok mye behandlinger på meg i mnd fremover. hva med dere?er det begynt å komme noen mage?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137888388-hvordan-er-formen-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser fingrene for at jeg får fortsette å være så heldig som jeg har vært til nå. Er ikke kvalm.... Har vært litt svimmel en sjelden gang... Bare litt ømme pupper og mensmurringer, og så tretthet! Etter jobb er det stort sett bare sofa... Prøver å komme meg opp og ut for å få rørt litt på meg.

hei:) gratulere med spiren.

Jeg er så opp og ned i form, den ene dagen kommer nesten alt i retur og andre dager er alt som det skal, ikke kvalm eller noe. Har veldig ømme bryster men det er jo ingen ting i forhold til å spy hele dagen:)

Får ikke på meg buksene mine.. men det gjorde jeg heller ikke med jenta mi på snart 4.

Lykke til videre:)

Jeg er veldig kvalm hele døgnet. Kaster ikke opp, men sliter med å få i meg mat. Har gått ned fem kilo. Skal på akupunktur på mandag, så håper det hjelper. Ellers er jeg trøtt og svimmel.

Har kommet en liten kul på magen her ja. Må bruke mammaklær.

Jeg er 7+2 i dag. Dette er min tredje og magen har kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap.

Varierende. Litt kvalm, men ikke veldig plagsomt. Hadde vannvittig vonde pupper det siste døgnet. Det hadde jeg aldri i forrige svangerskap.

Og i dag har jeg vært dum nok til å sykle og angrer bittert. Kan nesten ikke sitte nå pga bekkenet.

Buksene passer ikke lenger, men kun for at jeg ikke klarer å ha noe som strammer over magen.

Ammer minstemann fremdelse, så jeg har ikke ømme pupper. Har ikke vert kvalm i noen av svangerskapene- så jeg har ingen symptomer. Har av og til ønsket at jeg skulle bli kvalm, bare slik at jeg fikk litt mer tro på at det faktisk er en liten baby der inne. (det høres sikkert helt sykt ut for de som plages av kvalme.... men det er da et lite "bevis" på at det er sant??!) Har brukt å bli trøtt og sliten- men har ikke merket det heller denne gangen (men det kan komme...)

Annonse

Jeg tenker nesten ikke på at jeg er gravid.... vel det er vel ikke helt sant, men jeg har ikke vært kvalm, bare litt "rar" i et par minutter et par ganger så langt. Litt svimmel et par ganger. I dag har jeg murring i magen, ellers har jeg og hatt litt såre bryster og -vorter. Går på fjelltur og trener som vanlig..... sover litt dårlig pga varmen nå da........

Jeg er 9+3 i dag. Har vært kvalm et par ukers tid. Ømme bryster, og murring, stråling i magen.Er også sliten. Men trøster meg med at både det og kvalmen skal bli bedre i neste trimester! Ingen tegn til mage enda. Er nok altfor tidlig. Merker nok ikke den før om 4-7 uker. :)

Kvalm hele dagen...... var hos legen i dag og fikk noe som skulle roe ned kvalmen, men føler iallfall ikke det virker stort hittil... Slitsomt... men skal visstnok være et godt tegn var det en sykepleier som fortalte meg!

Ellers er jeg ganske tom for energi...

Ingen kul på magen enda, men det tok ganske lang tid sist også! Er 9+2 i dag.

Annonse

jeg er litt kvalm, men ikke noe voldsomt at jeg spyr eller noe, heldigvis:) ellers er jeg trøtt og litt svimmel og såre nipples ass...også har jeg endel humørsvingninger som er gaaanske så slitsomt både for meg og samboer`n stakkars...blir så irritert og lei så fort, men tror det kommer mye av at jeg er så sliten og trøtt...er 6+6 uker på vei...lurer på når magen kommer, akkurat nå føler jeg meg bare oppblåst:S.

Vært hos amathea idag og snakket litt, kjempebra dersom du lurer på noe rundt graviditetet, økonomi osv..eller bare trenger noen å snakke med...som førstegangsfødende og student lurer ihvertfall jeg på mye...

natta!

Hei, jeg er ny her:-) I 10. uke, alt har vært supert til nå, men siste uke har jeg virkelig begynt å kjenne at jeg er gravid! Mest pga den usigelige trøttheten og slappheten og at jeg ikke klarer halvparten av hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Jeg blir sprø av å ikke få lov å trene på to uker (blødninger) og at jeg mulighens må sykmeldes hvis ikke energien tar seg opp, men jeg er i supert humør og vi gleder oss MASSE over situasjonen likevel. Det er absolutt verdt det! Tror jeg iallefall, første for oss. Ingen mage enda, men buksene begynner bli trange men det er nok mer pga treningsnekt, ingen kvalme men en enorm apetitt. Puppene er en størrelse større enn før, noe kjæresten er strålende fornøyd med, og støttestrømper brukes aktivt allerede... Er glad jeg ikke er høygravid i sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...