stratosen_er mamma_ Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 heisann.... f.13.04.83 Ser du om det blir vaginal fødsel på meg el ks? gut el jente? før eller etter termin?? Får jeg tettere oppfølging fremover??? tusen takk:) klem
Kristine_88 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 jeg føler mer på ks altså trur mest gutt også...et par dager før termin trur jeg..trur du vil få tettere oppfølginga ja:) Lykke til!! Hva ser du på meg da? Har jeg vært gravid nå også har det gått galt? (har en liten mistanke) Når blir jeg gravid? Går alt bra da? Gutt eller jente? f.290588
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 jeg er litt usikker på om du er gravid nå eller ikke...føler litt kluss i syklusen om du skjønner hva jeg mener så er litt usikker på om d kan vere en tidlig graviditet/abort eller ikke.... men jeg føler uansett at sommeren er en god tid for deg å bli gravid...ser ut som du kan bli det denne mnd eller den neste... føler igrunn begge kjønn på deg...har du barn fra før kanskje? fikk opp gutt først og så jente...mulig d kommer to tette:) masse lykke til:) ser du noe om når jeg ikke klarer å jobbe lenger???? og om jeg kommer til å føde på lokalsykehuset eller et annet?? takk:)
Kristine_88 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Heihei Nei, jeg har ikke barn i fra før.. men håper jo Jeg har fått høre fra fler at jeg får to tette :) Hmm... får opp at du vil jobbe maks en måned til..ttrur ikke så lenge en gang... også føler jeg at du vil føde på lokalsykehus.. Hva vil du selv da? Klarer du å få opp når jeg har el. denne måneden? (har pcos -så begynner med metformin denne uken) Hvor mange barn trur du jeg får? Får jeg alle med samboeren min? (han f. 090473) Når flytter vi? er det hus da? Forlover vi oss snart? hehe Håper du orker å se på spm mine :)
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 vil tror jeg vil føde på lokalsykehuset så lenge d går bra og d gjør d sikkert:) så d blir vel til d tror jeg.. hmm..følte at du kanskje har el i neste uke og ikm rundt den 20 juni kan d stemme??? føler to barn på deg...med samboeren din ja.. hmm...litt usikker på flytting for jeg føler dere på flyttefot et par ganger før dere slår helt rot.... ser ut som forlovelse i slutten av 2009:) ser du noe om hvor stor babyen min blir? om fødselen går greit og hvordan mannen min og jeg selv takler d?? tiden før og etter fødsel=?? tusen takk:)
Kristine_88 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Aaah...takk.. vi får el. tester i posten i morgen kanskje..så da kan vi teste hver dag hehe... du har nok rett når det gjelder flyttting ja så spennende.. jeg gleder meg sånn til jeg har ring på fingern..hehe..kiler i magen når jeg tenker på det...alt blir så mye mer spennende da på en måte...hihi... Hmm.. jeg trur babyen din vil bli sånn ca 3500 Jeg trur fødselen tar litt lengre tid en du forventer kanskje.. jeg får frem 10 timer hva trur/håper du selv da? Men bortsett fra det trur jeg fødselen vil gå helt greit Tiden før vil vel bli prega av mye spenning, om dere har kjøpt inn alt dere trenger osv..men det er vel normalt :) Tiden etter trur jeg kanskje vil være litt stressende i starten. Men etter hvert så vil det gå helt greit Ser ikke noe problemer egentlig. Det å få baby er jo alltid en stor forandring så dere vil jo merke det så klart..men som sagt, ikke noe problemer Så du trur jeg blir gravid denne måneden? Går det bra da? Får samboeren min fast jobb der han er vikar nå? (det hadde vært så supert) Ser du hvor mye jeg kan gå ned i vekt på 2 måneder ca? Driver å trimmer litt :)
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 ser ut som du kan bli gravide denne mnd eller den neste...la noen kort på deg og fikk noen sterke begjær og kjærlighetskort... hmm er litt usikker ang jobben til samboeren din...er det den jobben han egentlig ønsker???viss han ikke får den så får han ivertfall fast jobb snart og det er en jobb han vil trives og vokse i:) uff vanskelig å se med vekta...men ikke noe mer enn 5kg vertfall...pass på å få i deg rikelig vann!!! sommeren er d jo ofte lettere å slanke seg enn vinteren også så du kan klare omtrent 5kg om du virkelig går inn for d.. 10 timer fødsel...som ender i ks da el? for du nevnte d tidligere her... klarer du å se noen dato???eller om d blir en løvebaby eller en jomfru?? masse lykke til med prøvinga... ser du forresten hva slags jobb jeg kommer tilbake til etter permisjon???har nemlig bare et vikariat som går til 1.1.09......
Kristine_88 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 er usikker på ks nå altså.. men trur du slipper det.. trur mest løvebaby :) den første daton som dukka opp var 15 august :) er usikker på jobben etter permisjon.. samboeren min trives veldig godt i jobbe, og vil gjerne fortsette der.. så er jo bare å krysse fingrene da men ser du når jeg evt. har el. neste gang ? (trur du har nevnt det tidligere, men hva ser du nå?) Hilsen meg!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 hmm...ser fortsatt ut som EL rundt 20.juni Føler at juni/juli er gode mnd for deg...trasig at du har mista ei spire..men jeg følte igrunn at noe ikke var helt i lage på deg...men ikke alltid så godt å vite ...... Masse lykke til:) 15 aug og ikke ks:) d høres nå bra ut:) :)
Kristine_88 Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 nei, den ville visst ikke være med ok, så spennende.. da skal jeg teste el. rundt den 20. trur du at neste gang går det bra?
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2008 ser ut som d kan klore seg fast en spire i juli/august:) masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå