Gå til innhold

Jippi - nå var det vår tur...

Jippppi

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig testet positivt og det var en herlig opplevelse og lese Gravid på CB testen. Det betyr at vi nå kanskje får en søster eller bror til vår datter.

Vi er nok ikke de største sliterene, i 1,5 år har vi forsøkt med pergo og utredninger, etter vårt IVF forsøk satt jammen lille spire (kanskje spirer). Vi tenkte ja ja - hva med to egg... Så da er det bare å vente på UL.

Så jeg vil gjerne få være med i dette forumet.

Fortsetter under...

Hei hei - kos.

Det går bra med oss, nå har magen roet seg litt og er ikke så øm lenger. Kanskje det var reisen? Får så se siden jeg skal hjem idag. Gleder meg masse til 11 timers flytid på økonomiklasse..... + hjem fra amsterdam.

Bonusen er jo at jeg har kunnet shoppe masse billig her borte... Tok sjansen og kjøpte en gravidebuksen også.

Hvordan går det med "dere"? Fortsatt fin?

Jo, har lite symptomer altså..nesten så jeg blir litt nervøs av det. Vet det er normalt men. Har ømme brystvorter og er trøttere enn vanlig. Det er alt. Vet at en ikke skal klage på lite symptomer da.

Lurer på å dra å ta blodprøve på mandag jeg, vil bare få det helt svart på hvitt..hehe

Kosli å ha kjøpt en mammabukse da, tørr ikke det enda jeg. Men nesten så jeg burde hatt en allerede, er veldig oppblåst i magen:)

Ha en fortsatt fin helg!

Takk Bjørene Colargol.

Ninen - høres ganske likt ut - jeg også er oppblåst og litt ekstra trøtt. Forsøker å gå litt til og fra jobb etc, og kjenner at det er lite "spenst" i kroppen.

Igår hadde jeg mitt første virkelige symptom - satt på jobb og kjente meg litt uggen - så virkelig uggen og måtte løpe på do. Brakk meg og brakk meg. Jeg som aldri kaster opp ble helt satt ut - og poff - 1 time etter var jeg ganske fin. Stakkard de som har det mye slik - jeg fikk ordentlig medlidenhet med de.

Jeg skal på UL ktr 19 eller 26 juni - gleder meg masse til det. Tenk om det er to.....

Sommer klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...