Gå til innhold

påmelding til treff på zupperia 15.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen med termin i oktober, november og desember. tenkte det hadde vært koselig å møtes en gang før sommerferien begynner. begynenr kl 13.00 så alle er hjertelig velkommen. bare å si ifra hvem som vil være med. håper mange møter og at vi får et koselig treff og få høre hvordan dere andre har det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Jeg kommer på treff. Det blir hyggelig:)

Skrevet

Hei!

Tenkte å komme på dette treffet. Blir kjekt å treffe andre som venter baby i høst. Er selv førstegangsfødende, og veldig spent!

Skrevet

Jeg skulle gjerne kommet, men jeg er på jobb....;-(

Skrevet

Dette ser fint ut til å passe, så satser på at jeg kommer :) har termin 15 oktober. :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Hadde vært koslig å treffe andre gravide i Bergens området, så skal prøve å komme på treffet. Mulig jeg er bortreist neste helg, er litt usikkert ennå. Er selv førstegangs, med termin 12.oktober.

Skrevet

Hvor ligger Zupperia ? be litt nyskjerrig :D

Skrevet

Jeg er desverre bortreist, men blir helt sikkert med ved en senere anledning.

Jeg er førstgangsfødende med termin 7 des så hadde vært gøy å møte andre i samme situasjon.

Skrevet

zupperia ligger ved "siden av" aetat bygget i byen. hvis det er noen som ikke finner frem så kan de bare ringe meg eller sende meld på 90071036

Skrevet

Hei. Jeg kan dessverre ikke komme likevel, men satser på jeg kommer på neste treff:)

Skrevet

Hei alle sammen:)

Har kjempelyst å møte gjengen, men er desverre bortreist i helgen. Håper dere fpr en koselig stund, og at jeg får anledning å være med neste gang.

Skrevet

Jeg er blitt syk og kan ikke komme i morgen likevel, satser på å være med på neste treff isteden :) Håper dere andre får det koselig :)

Skrevet

Har veldig lyst å bli med på et slikt treff, men i dag er det vanskelig for meg. Håper det snart blir nytt treff som jeg kan være med på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...