Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg vært gravid åså har det gått galt??

f.290588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig usikker på deg jeg, det har jeg vært hele tiden.. hva har skjedd siden sist vi snakket

``?

Skrevet

jeg har værtfall funnet ut at de med pcos kan teste pos. etter 8-10 dager etter ikm... :) så det tar jo litt ekstra med tid da kan du si... også fant jeg ut at når jeg var hos legen å teste meg så var det ca 6dager etter ikm, så da var det for tidlig :) Så snakka jeg med en lege i går i forbindelse med pcos, og hun ville ta blodprøve for å sjekke prolactin nivået(melkeprodukjson i puppa) pga mine har vokst osv...har skikkelig gravide pupper, bortsett fra at dem ikke er så ømme..så om jeg er gravid nå så burde det være en pos. test. men tenkte jeg skulle sjekke til uka for sikkerhets skyld.. :) men trur det gikk i dass. :(

du har jo sagt du har sett spire på meg :) en gutt og han den så ut til å ha det bra :) Men hvis ikke du ser nå, når trur du jeg blir gravid dA?

Skrevet

nei først så jeg ikke spire, men så så jeg en gutt og nå føler jeg meg bare forvirret og at jeg blir påvirket av det du sier og føler jeg ikke ser deg skikkelig om du skjønner..??

jeg tror fortsatt du er gravid egentlig... for å være ærlig men det du sier virker jo negativt..

har ikke du det av og til sånn?

jeg beklager dette altså.. og krysser fingrene:)

klem klem:)

Skrevet

jeg blødde klump i dag da... men jeg kjente på den med papir og da var det bare slim, det løste seg opp som vanlig blod på papiret..sorry detljer altså..hehe

jo, noen er jeg mer usikker på en andre..da prøver jeg liksom å finne årsaken til det også enten så prater vi om det eller så prøver jeg å løse det selv på en måte..slik at jeg når best mulig frem til personen :):)

trur du ting er bra da? kanskje jeg hadde tvillinger selv? når slutter jeg å blø da? ser du noe om det? blødd i en uke nå :) sånn av og på hele tiden... men må spørre..er det ikke litt rart om man blør når man er gravid, det skal jo være lukka da? hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...