Gå til innhold

Vurderer å bytte min citycross i en edge duo...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte CityCross'en, men angret dagen etterpå og byttet den til edge duo. Det har jeg ikke angret på. Baggen er litt større enn city-baggen og hele vognen er generelt litt større. City-.crossen ble litt liten for meg og min mann som begge er høye.

Annonse

Har faktisk kjøpt en billig bagvogn, men d er en gammel simo classic, og den er ikke så veldig praktisk...

Hvis jeg skal kjøpe flere vogner må jeg nok bytte ut citycrossen ellers blir gubben gal...;o) (forstår seg ikke på sånt han.. ;o) hi hi...!)

Har selv gjort det motsatte, altså byttet fra Edge Duo til City Cross. Riktignok etter at vi hadde begynt å bruke sportsvogndelen. Grunnen er helt helt enkelt vektforskjellen. (5 kg med sportsvogndelen på) Ble så lei av den tunge edgen hver gang jeg skulle ut og inn av bilen, ut å fly eller lignende. Brukte edgen i ca 10 mnd. Bagen til ca 8 mnd. Og det er jo fint. Men har du god pose, feks Voksi, så er det ingen problem å bytte til sportsvogndelen når City Bagen er for liten. Babyen ligger lunt og fint i sportsvogna. Også kan man jo legge et lammeskinn eller lignende i bunnen så det bir litt mykere og enda lunere.

Og hvis babyen din er 2 mnd nå, så er den jo rundt 7mnd innen du må begynne å bruke tykk pose. Da får du sikkert plass i bagen frem til det. Og da kan det jo hende du uansett ville byttet til sportsdel fordi babyen begynner å bli nyskjerrig å vil sitte opp og se litt.

Så jeg hadde ikke byttet til Edge var jeg deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...