Sophieann Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er nå på rugedag 5. (Tiden sneeeegler seg avsted...!) På rugedag 1-2 begynte jeg å få symptomer på mild overstimulering. Forstørrede eggstokker og væske i buken. Men har det ellers bra. Legen min sa at hvis jeg ble gravid, kunne det bli verre fordi kroppen begynner å produsere egne hormoner. Hvis jeg nå blir gradvis bedre, er det er dårlig tegn da...? Misforstå meg rett, er jo bare glad for å bli bedre, men begynte å tenke litt... Noen erfaringer med dette?
Snooopi Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Jeg har aldri vært i nærheten av overstimulering selv, men jeg kjenner ei som ble. Hun ble innlagt, så det må ha vært ganske heftig. Men det jeg vil si - hun fikk tvillinger:-) Selv om du nå blir bedre av overstimuleringen merker du ikke en evt graviditet så tidlig. Jeg tror at etter små 14 dager så begynner kroppen og gi deg tegn! Lykke til!
Thea-81 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg var innlagt 2 1/2 uke for overstimulering - og sitter nå med verdens fineste tvillinggutter på 4 uker ved siden av meg Å bli overstimulert kan være positivt fordi kroppen - i tillegg til alle medisiner som ble tatt i forkant av uttak - produserer egne hormoner. At du merker du blir "bedre" etter noen dager må du ikke bekymre deg for: noen kropper tåler alle disse hormonene bedre enn andre, Som Snoopi skriver, vent til du kan teste etter 14 dager - du kan liksom ikke gjøre noe fra eller til, så bare gå rundt og plei kroppen din og vær en god rugekasse i mellomtiden! Krysser fingrene for deg!
Sophieann Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Takk for hyggelige svar og oppmuntringer! Rugedag 6 idag. Gratulerer så mye med tvillinger Verdens lykkeligste! Fantastisk! Håper jeg kommer etter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå