Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 SKARRE VÆRRA SÅ SKARRE VÆRRA :-)))) Er det grillfest så skal grilldressen på ja :-D HØØØØØY harryfaktor selvsagt. I vårt flotte Biltema partytelt......jeg håper virkelig det blir like vindstille i morra,. hvis ikke kan det bli en intressant opplevelse. Dette er vår "midlertidlige" hagestue inntil vi får bygd den permamente, men jeg lurer på hvor mange dager det går før det tar seg en flyvetur her jeg ja :-DDDDDD
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ja kjøpe en slik syntetisk som smelter av varmen fra grillen. Masse farger - og du og mannen må ha like! Og så må du ha på myyye sminke - for det har alle damer med en slik sosialdress:)
wirre;o) Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 det er best å bardunere det fast,ja. husk den obligatoriske hårrullen i panneluggen og adidas-slippers, helst med hvite sokker i. Og Ugl@-mann må ha stort gullkjede i halsen, helsetrøye og halvveis åpnet joggedressjakke.. kjøp eventuelt noe løshår til han på brøstet om han har lite hårvekst ennå.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 hahahhaha...ikke gi meg for mange idèr her nå jenter ;-)))) Tror jaggu jeg har et turkis tykt stikk så jeg kan lage meg en så jævla palme på toppen av huet..og jeg har et skrin med sminke der jeg er sikker på at det er blå øyenskygge og blå maskara...LEKKERT!! Og knallrosa negelakk og leppestift...
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Du blir bra snasen, tenker jeg;) Nesten så man burde forlange ett bilde på profilen din:) hehe, vet ikke om du har profil engang, men pyttshit:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 SKal prøve å få ordna det hvis vi tar den helt ut, jeg "jobber" med den kjipe mannen min...hahaha.... Han er litt "muggen" i kveld etter arbeidsuka...
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Åh, det kommer seg vel etter en god kveld med litt ugl@-kos og litt felles omsorg. En god natts søvn og tanken på barnløs kveld;DDD
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 heheh...får håpe det ;-) Han sitter å funderer på hvilke drinker vi skal lage og sjekker brennvin samlinga som har rukket å vokse seg stor....dette her blir et fylleslag er jeg redd :-))))))) Godt det er langt mellom husa her...jeg blir vel den mest edru som vanlig og må lose gjestene hjem og gubben i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå