belinda 23 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hjelpe meg med et fint navn som skal passe sammen med Hans??
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Grete? Hehe. Hans er ikke helt min type navn, så de navna jeg syns er veldig fine passer ikke så godt, men skal prøve å finne noen navn i samme sjanger. Hedda Sofie Maria Rikke Hanne Silje Tina Maren Kristin Lise Jens Ola Ludvig Jakob Johan Martin Jørgen Joakim Kristian Noen du liker?
belinda 23 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 He he takker for det..Men første navnet til bebisen "må" vere Hans.-slektsnavn i generasjoner..Så et mellonnavn etter Hans liksom var det jeg mente...Liker ikke noe særlig Hans selv jeg, men dumt å bryte ut av rekka av Hans``er i familien...
mamma til Isak Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Veit om en Hans Martinius jeg. Synes det er veldig fint! Han blir kalt bare Martinius da.. Andre navn er: Hans Kristian Hans Fredrik Hans Markus Hans Magnus Hans Philip Hans August
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Ah, nå forstår jeg. Hans er jo faktisk et navn som passe godt foran flere navn. Kommer dere til å bruke begge navna? Hans Martin Hans Kristian Hans Alexander Hans Leander Hans Olaves Hans Laurtiz Hans Ludvig - min favoritt Hans Joakim Hans Nataniel - kanskje litt stilkræsj, men funker hvis du kun skal bruke ett av navna. Hans William Hans Gustav Hans Kristoffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå