Gå til innhold

wiiiiiiiiiiii, et bankende hjerte!!!

Anbefalte innlegg

Har vært på 2 Ul idag, er ca 7 + et eller annet... Gynekolog klarer ikke helt å si hvor langt jeg er pga det kan variere fra 7+6 til 7+0... Ut i fra mine beregninger er jeg 7+4.

Jeg var utrolig nervøs, og ble ikke videre nervøs da sambo kom seg for sent fra jobben og trodde ikke han rakk å komme tidsnok. Heldigvis var hun litt forsinket, så han rakk det akkurat.

Ul viste en nydelig liten kaffibønne på 9mm og alt så perfekt ut i følge gyn. Vi fikk høre på hjertelyden et par sekund, og det var bare helt ubeskrivelig. Jeg så på sambo, og han stod med tårer i øynene!!! Klarte ikke holde tårene borte jeg heller...

Vi fikk bilde av den lille, og sambo var rimelig stolt. Begynte å ta bilde av det allerede inne på rommet... Gyn kom med en artig kommentar, og spurte sambo: hvem syns du det ligner?? Og sa videre, syns den ligner på deg med den snusklypa der... (siktet til det mørke feltet på bildet). Så fornøyd med Gyn, hun er så flink!.

Ny ultralyd 27/06-2008 før de går ut i ferie. Og da er jeg ca 11 +

For en fantastisk dag!! Vi er verdens lykkligste

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137885095-wiiiiiiiiiiii-et-bankende-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...