Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom bare på en ting da jeg leste innleggene om den hæslige do-kosten. Mange råder til å sette den i klor. Sikkert lurt nok. Men jeg vet om noen sitt barn som drakk av den koppen som børsten står oppi......det er utrolig ekkelt, det er helt sikkert. En ting er ekkelt vann som en kan få vondt i magen av og i verste fall bli syk. Tenk om det hadde vært klor i den koppen hun drakk av......

Klorin skal oppbevares utilgjengelig for barn..

Skrevet

Jeg hiver en masse Domesthos Fresh i doen, stapper kosten oppi og lar den stå natten over. Børste litt på morran og ta ta! skinnende ren do og kost;o)

Skrevet

JækkediJÆKK DOBBELJÆKKKK!!!

Æsj, fy fise så ekkelt. Dokosten vår står i et skap over do, borte fra nysgjerrige barnehender.

Skrevet

Vasker den i klor hver kveld...og koppen så den er tørrest mulig...ikke klor i den siden jeg skyller godt. Farlig med klor for småbarn..passer på dem når det er på badet, men snur man ryggen til så er det jaggu fort gjort også,...

Skrevet

Vi har alltid dodørene låst slik at ungene ikke kommer seg inn der..Hva er det med unger, dobørster og do by the way??

Og dobørster har jeg et lager av, og bare bytter de ut hver uke. Koster jo slikk og ingenting for de børstene.

Skrevet

hver kveld?!?! Gæren,eller?

Skrevet

Gutten min er besatt på å stikke av med kosten, æsj, har liksom satt den bakom doen og søppelbøtta,men den sniken finner den, hehe..

Men blir mye søppel av å bytte ut dobørste hver uke da..

Husker jeg leste ett innlegg her for noen mnd siden om hvor ofte folk byttet di, og sa da til mannen at det kanskje var på tide, siden den ene fulgte med huset når vi flyttet inn og den på det andre doet hadde vi med på flyttelasset, og den hadde vi vell brukt i 3 år.. så jeg tenkte det var på tide å bytte de da. hehe...

Skrevet

Hvorfor har ingen laget dobørste med barnesikring sier nå, jeg! ;)

Hipp hurra for vegghengt do med hylle oppå! Der står dobørsten i fred for nysgjerrige barn. Dessuten kjøpte vi en do som er ganske dyp, så alt ramler stort sett rett i vannet... Det gjør at vi ikke må vaske oppi der daglig! ;) Smart!!!

Skrevet

Kjøper opp et lager med dobørster på IKEA og bytter de ut med jevne mellomrom! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...