Gå til innhold

UL i uke 16+1

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man se kjønnet på UL i uke 16+1 ?? Kanskje jeg skulle fått utsatt den timen, for nå er jeg fryktelig nysgjerrig og vil gjerne vite det, og farmoren bare venter på hvilken farge hun skal strikke i!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vil jeg tro. Hvis det er en flink og erfaren lege/jordmor og utstyret er bra så. Det er jo faktisk ganske sjelden nå til dags at de tar feil. Jeg ville gått jeg!

Hvis det er gutt kan de i allefall si det temmelig sikkert. Jeg skal på mandag og da er jeg 15 uker. Har allerede fått antydet gutt i uke 12 så vi får se om det stemmer da.

Lykke til!!

Skrevet

Åh, tusen takk, LinnBE, jeg skal ta den timen, det er 18. juni!!

Skrevet

Jeg var på UL uke 16+1. Og hun trodde ganske så sikkert det var en gutt. Men i uke 18+3 og 18+4 mente de det var en jente. Ja, den ene mente hun var helt sikker på det. Ikke vet jeg hva jeg skal tro....men er veldig spent.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da er ul timen din i morgen, tenker du er spent nå!!

Jeg var på 2D og 3D ul sist uke, da var jeg 16 + 1. Det var overhodet ingen tvil om at det var en gutt der inne. Gøyalt!

Bare å ta fram alt det blå tøyet etter storebror.

Fortell hvordan det går med deg da. Håper alt står bra til med den lille og jeg vil gjerne høre hva du får også da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...