Gå til innhold

farlig for babyen å male huset ute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Totalrenoverte to hytter med maling og alt da jeg fikk førstemann, han er frisk og fin. Tror det er litt vel mye hysteri rundt graviditeten. Det er ikke en sykdom. Lytt til kroppen og slapp av om du føler behov for det. Og med tanke på den lille kan jeg bare si at førstemann aldri har vært syk i hele sitt liv (18 mnd), og ligger langt framme sosialt, motorisk osv. Å med tanke på å male ute i frisk luft så tror jeg ikke du får i deg så mye mer giftstoffer enn å gå i storbyen (eksos) eller andre ting..

Jeg mener også det er altfor mye hysteri ute og går!

Jeg malte hus da jeg gikk med første mann,hun er frisk som en fisk:)

og nå har jeg malt lekestua hennes med baby i magen,pluss malt barne rommet...ingen bekymringer for det!!

Malere har sagt at det ikke er noen fare ute i frisk luft med olje maling,men at man skal male med vannbasert inne.

Annonse

Når du er ute og maler i frisk luft kan jeg ikke tenke meg at det skal være så skadelig.

Det er verre om du er inne og maler oljebasert, i et lite rom med minimal lufting.

Da jeg fikk min førstefødte malte jeg og flytta om. styra som bare det. Og jenta er frisk som en fisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...